۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۷

مانور مشترک پدافندغیر عامل و مدیریت بحران در بندر بوشهر برگزار شد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: مانور ترکیبی قطع برق، جستجو، امداد و نجات، اطفاء حریق در خشکی و دریا و مقابله با اقدامات خرابکارانه در اداره کل بنادر و دریانوردی با مشارکت دستگاه‎های هلال احمر، اورژانس و آتش نشانی بندر بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۷۹

مانور مشترک پدافندغیر عامل و مدیریت بحران در بندر بوشهر برگزار شد


به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده  با اشاره به برگزاری مانور مشترک در بندر بوشهر اظهار داشت: بندر بوشهر از سه روز گذشته میزبان هشت بندر کشور در رابطه با موضوع دوره آموشی ارزیابی مرتبط با ریسک پدافند غیرعامل و مدیریت بحران بوده که امروز و در انتهای این دوره نیز مانور ترکیبی با حضور نمایندگان بنادر شمالی و جنوبی ، نمایندگانی سازمان بنادر و دریانوردی، وزارت راه و شهرسازی و همچنین سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

وی افزود: این سری مانورها، مانورهایی جدید هستند و امسال نخستین سال است که بندر بوشهر مانور ترکیبی را پس از بنادر امام خمینی و امیرآباد در کشور برگزار می‌کند.

ارجمندزاده ادامه داد: خوشبختانه برگزاری این مانور به صورت مطلوب انجام شد اما قطعاً با توجه به اینکه این مانورها جدید است بی شک با کاستی‌ها‎ و نواقصاتی نیز همراه خواهند بود که نیاز است ارتقاء دانش در این خصوص از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی مدنظر قرارداده شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: این قبیل مانورها کمک خواهد کرد تا هماهنگی بیشتری میان عوامل درونی و بیرونی از قبیل آتش نشانی شهری، اورژانس، هلال احمر و مجموعه مدیریت بحران استان ایجاد شود و در بخش دیگر نیز ارتقاع تجهیزات و توان نیروهای عملیاتی را بدنبال خواهد داشت.

وی عنوان کرد: سالانه مانورهای متعددی در بنادر استان بوشهر برگزار می‌شود که ارزیابی های صورت گرفته از همگی آنها‌، ارتقاع سطح آمادگی تمامی نیروهای عملیاتی و ستادی در بنادر استان بوشهر را نشان می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار