۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱

بنادر در نقاط مختلف کشور از لحاظ تجهیزات و ایمنی شرایط مناسبی دارند

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافندغیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: تجهیزات بنادر کشور از لحاظ ایمنی دارای وضعیت مناسبی هستند چراکه هم در حوزه ایمنی حریق در خشکی و هم دریا تجهیزات مناسبی وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۹۷۷

بنادر در نقاط مختلف کشور از لحاظ تجهیزات و ایمنی شرایط مناسبی دارند
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، چنگیز جوادپور در حاشیه برگزاری مانور ترکیبی با مشارکت هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس بندر بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های سازمان بنادر حفاظت از کالاهای موجود در بنادر است این مهم با بهره‎ گیری از تجهیزات مناسب در اولویت‎‌های سازمان بنادر قرار دارد.

وی بیان کرد: برای سنجش میزان آمادگی و مشخص بودن وظیفه‌ها نیاز به تمرین وجود دارد که برگزاری مانورها در همین ارتباط صورت می‌گیرد.

مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافندغیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: بنادر به عنوان اصلی ترین دروازه ورود کالا به کشورها ارتقاء سطح ایمنی و امنیت آنها همواره یک اولویت است از این‌رو برگزاری مانورها به تحقق این مهم کمک می‎‌‌‌‌کند و سعی شده این مانور بر اساس استانداردهای جدید بین‌المللی که وجود دارد در بنادر استقرار پیدا کند.

جوادپور در ارتباط با برگزاری مانور ترکیبی و مشترک بندر بوشهر نیز بیان کرد: مشارکت بنادر در ارزیابی مانور سایر بنادر منجر به افزایش تجربه کارکنان شده است.

وی یادآور شد: در مانورها مرحله به مرحله هم ترکیب آن بیشتر و شرایط سخت تری اعمال می شود تا نیروها تجربه‌های بیشتری کسب کنند و در مانور امروز بندر بوشهر نیز برقراری ارتباط، وظایف، تسریع در انجام وظایف نسبت به مانورهای قبلی ارتقاء پیدا کرده بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار