۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

مرزبانی بوشهر ۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک فروند شناور در بندر عامری تنگستان در خلیج‌فارس خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۸۳

مرزبانی بوشهر ۴۷ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی از کشف کالای قاچاق از یک شناور در آب‌های شهرستان تنگستان خبر داد و اظهار داشت:  فرماندهی مرزبانی استان با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات عملیاتی در راستای مبارزه با هرگونه قاچاق، با کنترل آب‌های حوزه استحفاظی موفق به شناسایی و توقیف یک فروند شناور باری حامل کالای قاچاق در اسکله بندر عامری تنگستان شدند.

وی با بیان اینکه مرزبانان در بازرسی از شناور توقیفی مقادیر کالا‌های بدون اسناد قانونی کشف کردند افزود: مرزبانان در بازرسی از شناور توقیف شده یک‌هزار و ۸۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی و کفش ورزشی به ارزش ۴۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال را کشف و در این زمینه یک نفر را دستگیر کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر عنوان کرد: قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می‌کند و عزم فرماندهی دریابانی استان برای مبارزه با قاچاق کالا و حمایت از تولیدات داخلی جدی است.

شرفی با تأکید بر برخورد قاطع با کالا‌های وارداتی بدون اسناد قانونی و گمرکی گفت: نیرو‌های مرزبانی در قالب دریابانی در تمامی سواحل استان بوشهر مستقر هستند و برخورد قاطع با تخلفات از جمله قاچاق کالا را در دستور کار دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار