۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها منصوب شد

سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها منصوب شد
درحکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مجتبی ذوالجودی به عنوان سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
کد خبر: ۹۱۸۵۹

به گزارش مانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در حکم دکترعلی سلاجقه خطاب به مجتبی ذوالجودی آمده است: « با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت «سرپرست معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها» منصوب می‌شوید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به "عدالت محوری" "روحیه انقلابی" "مردمداری" "پاکدستی و فساد ستیزی" "قانون مداری" "مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

گفتنی است ذوالجودی دارای دکتری فیزیک دریا است. وی پیش‌تر مدیریت آزمایشگاه و عملیات میدانی و معاون توسعه و پشتیبانی پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی را بر عهده داشت.

ذوالجودی همچنین سوابقی ازجمله عضو هیئت مدیره انجمن علوم و فنون دریایی ایران، معاون پژوهشی سازمان هواشناسی کشور، رئیس پژوهشکده هواشناسی، دبیر شورای عالی اقیانوس‌شناسی کشور، مدیرکل مرکز علوم جوی و اقیانوسی، سرپرست پژوهشکده اقلیم‌شناسی مشهد و برگزیده بیست و ششمین جشنواره خوارزمی (رتبه سوم) پژوهش‌های کاربردی را در کارنامه خود دارد.

خاطر نشان می شود از احمد رضا لاهیجان زاده که پیش این عهده دار این مسئولیت بود، تقدیر و تشکر شد .

لاهیجان زاده نیز در حکمی از سوی سلاجقه به‌ عنوان «مشاور رئیس سازمان و مسئول پیگیری و اجرای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه محیط‌ زیست» منصوب شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار