۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳

طرح جدید برای سفر‌های دریایی نوروز ۱۴۰۱ در سیستان و بلوچستان

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از تشکیل کمیته ساماندهی سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در عین حال طرح جدید ساماندهی سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ در حال تهیه است و در انتظار تصمیم گیری و ابلاغ ستاد ملی کرونا در راستای پیش برد فعالیت ها در حوزه سفرهای دریایی و گردشگری دریایی هستیم.
کد خبر: ۹۱۸۲۹
طرح جدید برای سفر‌های دریایی نوروز ۱۴۰۱ در سیستان و بلوچستان

به گزارش مانا، بهروز آقایی با اشاره به بازدید هر ساله مسافران و گردشگران از سواحل مکران و چابهار، اظهار کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود اقدام به تشکیل کمیته ساماندهی سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ کرده است.
وی با بیان اینکه کمیته مربوطه از تمامی نهادها و ارگان های دولتی شهرستان چابهار تشکیل شده است، عنوان کرد: سه کار گروه برای موارد درون سازمانی و برون سازمانی با هدف تمرکز بیشتر روی مباحث مرتبط با آموزش قایقرانان و ایمنی مسافران که از قایق‌ها استفاده می‌کنند، تشکیل شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سه کارگروه تشکیل شده عبارتند از کارگروه ایمنی، کارگروه نظارت و کارگروه آموزش و طی مکاتبات انجام شده با ادارات داخلی این اداره کل نمایندگان آن اداره معرفی شده‌اند و افراد مربوط به کمیته اصلی نیز در حال معرفی شدن هستند. 
آقایی با اشاره به اینکه طی برنامه‌ریزی‌های مدون جلساتی جهت ساماندهی سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، اظهارداشت: طرح جدید ساماندهی سفرهای دریایی نوروز سال جدید در حال تهیه است.
وی با تاکید بر ارتقاء خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران دریایی، عنوان کرد: بندر چابهار فرصت خوبی برای انجام سفر‌ها و تفریحات دریایی، ورزش‌های آبی ساحلی و گردشگری دریایی است و می‌تواند برای هر مسافری جذاب و دیدنی باشد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه پیش برد برنامه مرتبط با سفرهای دریایی و گردشگری استان منوط به تصویب و ابلاغ ستاد ملی کرونا است، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم به منظور آمادگی کامل در این راستا در حال انجام است و در انتظار تصمیم و ابلاغ ستاد ملی کرونا در این رابطه هستیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار