۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

مانور عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات در بندر گناوه اجرا شد

مسئول ایمنی و آتش نشانی اداره ‌کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از انجام موفقیت آمیز مانور عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات همزمان در سه نقطه از بندر گناوه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۰

مانور عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات در  بندر گناوه اجرا شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، حیدر مجدنیا  از افزایش  توان عملیاتی برای مهار اطفا حریق در بنادر خبر داد و اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح دانش و ارزیابی توان عملیاتی نیرو‌های آتش نشانی در مقابله با حریق و حوادث احتمالی و همچنین امداد و نجات مصدومان، مانور بزرگ عملیاتی اطفاء حریق و امداد و نجات همزمان در سه نقطه از بندر گناوه برگزار شد.

مسئول ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: از دیگر اهداف این مانور می‌توان به ارتقاء سطح هماهنگی بین تیم‌های همکار در زمان رخداد‌های احتمالی و همچنین آموزش و فرهنگ سازی ایمنی در سطح بندر و شناور‌ها و کارگران اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در ابتدای مانور  جلسه‌ای آموزشی و توجیحی نیز برای عوامل درگیر در مانور برگزار شد.

مجدنیا بیان کرد: آتش نشانان این مانور را طبق سناریوی طراحی شده و در زمان مقرر و همچنین با رعایت تمامی اصول و استاندارد‌های لازم با موفقیت به پایان رساندند.  

وی بیان کرد: در پایان نیز جلسه بررسی و ارزیابی به منظور شناخت نقاط ضعف و قوت مانور با حضور تیم‌های عملیاتی و عوامل شرکت کننده  برگزار شد.

مسئول ایمنی و آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: در این مانور آتش نشانی اداره کل بنادر و دریانوردی، یگان حفاظت، تاسیسات، برق، امور بندری، HSE، امور دریایی، اسکله، کنترل و ترافیک دریایی اداره بندر و دریانوردی گناوه وهمچنین آتش‌نشانی شرکت بندرسازان، آتش‌نشانی شهرداری بندر گناوه، اورژانس شهری، جمعیت هلال احمر، پلیس راهور، نیروی دریابانی و شناور‌های آتش خوار (فرهام و آزادی ۳) مشارکت کامل داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار