۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷

توسعه صادرات در بندر شادگان

رئیس بندر شادگان با اشاره به صادرات اولین محموله ۵۰ هزار رأس دام زنده از بندر شادگان به کشور‌های همسایه خلیج فارس با چندین شناور در آینده نزدیک، گفت: صادرات در این بندر رونق و توسعه می‌یابد.
کد خبر: ۹۱۴۵۶

توسعه صادرات در بندر شادگان

به گزارش مانا، جمشید حمایتی اظهار کرد: اولین محموله ۵۰ هزار رأس دام زنده از بندر شادگان به کشورهای همسایه خلیج فارس با چندین شناور در آینده نزدیک صادر می‌شود.

به گزارش مانا به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، وی با بیان اینکه صادرات در بندر شادگان رونق و توسعه می‌یابد، افزود: در این راستا به منظور تسریع در امر صادرات و هماهنگی بیشتر و تهمیدات لازم جلسه‌ای با یکی از بازرگانان صادرکننده با سابقه دام زنده و تعاونی لنجداران بندر شادگان در دفتر مدیریت بندر تشکیل شد.

وی، به نتایج و مصوبات جلسه پرداخت و گفت: واگذاری و اختصاص بخشی از اسکله برای صادرات دام زنده، هماهنگی و همکاری شرکت‌های تخلیه و بارگیری، ترمینال اپراتور بندر و تخیف ۵۰ درصد هزینه‌های پهلودهی شناورهای صادراتی، استقرار و حضور کارشناس قرنطینه، آتش نشانی، تسریع در پاس شناورها از سوی دریابانی و یگان حفاظت بندر از جمله مصوبات این جلسه بوده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار