۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹

احتمال از سرگیری فعالیت آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در روز‌های آینده

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: در صورت موافقت ستاد استانی مقابله با کرونا و صدور مجوز شورای راهبردی دانشگاه‌های خوزستان، احتمال از سرگیری فعالیت آموزشی این دانشگاه در روز‌های آینده، پس از همه گیری ویروس کرونا وجود دارد.
کد خبر: ۹۱۳۹۵

احتمال از سرگیری فعالیت آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در روز‌های آینده

دکتر منصور زراء نژاد در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: به صورت رسمی ابلاغیه‌ای برای بازگشایی حضوری دانشگاه صادر نشده، اما دانشجویانی که نیاز به آزمایشگاه دارند می‌توانند در دانشگاه حضور پیدا کنند.

وی دربارۀ آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اظهار داشت: هم‌اکنون نیز دانشجویانی که کار پایان‌نامه یا عملی دارند در دانشگاه حضور پیدا می‌کنند تا از امکانات دانشگاه استفاده کنند.

رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهرافزود: قرار شد که آموزش به صورت ترکیبی باشد یعنی برای درس‌های نظری آموزش به صورت مجازی و برای درس‌های عملی به صورت حضوری باشد.

ویبا بیان اینکه قرار شده است که در ترم آینده کلاس‌های دانشگاه به صورت کامل حضوری تشکیل شود گفت: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که درس عملی دارند باید در کلاس درس حضور پیدا کنند.

سه هزار دانشجو در ۲۵ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکترا در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

فعالیت آموزشی مراکز آموزش عالی دانشگاه‌های خوزستان به علت پیامد‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه ۱۳۹۸ همزمان با سراسر کشور تعطیل شد، ولی بیشتر دروس دانشگاهی به صورت مجازی تدریس می‌شود.

دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر که در محدوده منطقه آزاد اروند واقع شده بزرگترین مرکز تخصصی آموزش عالی مرتبط با علوم دریایی در جنوب غرب کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار