۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد:

اعلام برنامه های حوزه دریایی سازمان بنادر در شش ماهه دوم ۱۴۰۰

اعلام برنامه های حوزه دریایی سازمان بنادر در شش ماهه دوم ۱۴۰۰
عضو هیأت عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص برنامه حوزه دریایی این سازمان در شش ماهه دوم سال جاری، گفت: بازنگری دستورالعمل ثبت، تعیین نوبت و پهلوگیری شناورهای اقیانوس پیما به بنادر کشور از مهمترین اهداف تعیین شده است.
کد خبر: ۹۱۲۰۰

به گزارش مانا؛ جلیل اسلامی با اشاره به مهم‌ترین برنامه های حوزه دریایی این سازمان در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۰، اظهار کرد: یکی از برنامه های مهم سازمان بنادر در حوزه دریایی، طراحی و اجرای ساز و کارهای نظارت بر صنایع ساخت، تعمیر شناورها و سازه های دریایی به منظور نظارت موثرتر بر صنعت ساخت و کارگاه های تعمیرات کشتی است تا در نهایت شاهد طراحی ساز وکارهای مربوطه و عملیاتی شدن آن باشیم.
وی ادامه داد: تسهیل فرآیند ثبت کشتی در کشور با برون سپاری خدمات اجرایی و نیز بازنگری دستورالعمل ثبت دائم و موقت آیین نامه ۱۳۴۴ به منظور تکریم ارباب رجوع در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی، مدنظر قرار مى گیرد.
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه تدوین آیین نامه ایمنی شناورهای صیادی/غیرکنوانسیونی تا پایان سال ۱۴۰۰ در دستورکار این سازمان قرار دارد، بیان کرد: تدوین آیین نامه مربوطه، در راستاى اهمیت بسیار بالاى ایمنی شناورهای صیادی و غیرکنوانسیونی، است.
اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه بازنگری دستورالعمل ثبت، تعیین نوبت و پهلوگیری شناورهای اقیانوس پیما به بنادر کشور از دیگر اهداف و برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی طی مدت مذکور است، اظهار داشت: دستورالعمل ثبت، تعیین نوبت و پهلوگیری شناورهای اقیانوس پیما به بنادر کشور منطبق با فرآیندهای جاری سازمان بروزرسانی می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار