۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

۳۵۳ فروند شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های ساحلی استان بوشهر توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: با توقیف ۳۵۳ فروند شناور در مرز دریایی خلیج‌فارس استان بوشهر بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۴

۳۵۳ فروند شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های ساحلی استان بوشهر توقیف شد
فرمانده مرزبانی استان بوشهر در گفتگویی با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اینکه برخورد قاطع با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر در استان بوشهر شدت گرفته است اظهار داشت: تمام سواحل و مرز دریایی خلیج‌فارس در استان بوشهر تحت رصد شبانه‌روزی نیرو‌های مرزبانی است و حوزه فعالیت قاچاقچیان در این استان ناامن شده است.

سرهنگ یدالله شرفی از افزایش ناوگان شناور مرزبانی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: مرزبانی استان بوشهر به امکانات و تجهیزات پیشرفته برای حضور در اعماق مختلف خلیج‌فارس مجهز است و کالا‌های بدون مجوز قانونی و سند گمرکی قاچاق محسوب می‌شود.

وی با اشاره به کشفیات یک سال گذشته مرزبانی استان بوشهر خاطر نشان کرد: از مهرماه سال قبل تاکنون یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر کشف و در این راستا ۳۵۳ فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۴۸۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مدت یاد شده خبر داد و بیان کرد: در یک سال گذشته یک تن انواع مواد مخدر در استان بوشهر توسط نیرو‌های مرزبانی کشف شده است.

شرفی از دستگیری ۷۰۴ قاچاقچی و متخلف در مدت یاد شده خبر داد و افزود: امروز همزمان با هفته نیروی انتظامی بخشی از محموله‌های قاچاق در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار