۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴

صید یک ماهی عجیب و غریب تعجب همه را برانگیخت(+عکس)

صید یک ماهی عجیب توسط ملوانان ایتالیایی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۰۸۹۶
صید یک ماهی عجیب و غریب تعجب همه را برانگیخت(+عکس)
به گزارش مانا، صید یک ماهی‌ که بدنی شبیه به کوسه و چهره‌ای شبیه به خوک دارد موجب حیرت ملوانان ایتالیایی شده است. این ماهی در آب‌های دارسِنا مدیسیا در شهر پورتوفرایو در نزدیک جزیره ایلبا ایتالیا صید شد. ملوانانی که این ماهی عجیب را صید کردند از ظاهر آن که چهره‌ای شبیه به خوک و بدنی شبیه به کوسه دارد شگفت زده شدند.
این جانور البته یک انگیولار راف شارک به شمار می‌رود که در عمق ۲۳۰۰ فوتی دریا زندگی می‌کند. این جانور همچنین به کوسه خوک فیس نیز معروف است. انتشار تصاویر این کوسه در فیسبوک با استقبال کاربران همراه شد و این تصاویر تبدیل به تصاویری داغ شدند. انتشار این تصاویر بیش از ۱۲۰۰ واکنش و همچنین بیش از ۵۰۰ کامنت به همراه داشت.
بسیاری از کاربران فیسبوک تعجب خود را از چهره این جانور عجیب ابراز داشتند. برخی نیز از ملوانان به خاطر صید این جانور انتقاد کردند. اگرچه صید این ماهی با واکنش‌هایی همراه بود، اما «یوری تیبرتو»، از آکواریوم محلی ایلبا می‌گوید که این امر غیرمعمول نیست که این چنین موجودی را در این منطقه مشاهده کنیم. او می‌گوید اغلب گزارش‌هایی در مورد ماهی خوک نما از طرف ماهیگیران محلی دریافت می‌کند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار