۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۱
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان:

چهار کشتی حامل کالای اساسی وارد بندر شهید بهشتی چابهار شد

چهار کشتی حامل کالای اساسی وارد بندر شهید بهشتی چابهار شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: چهار فروند کشتی صادراتی همراه با کالای اساسی وارد بندر «شهید بهشتی» چابهار شده و درحال تخلیه هستند.
کد خبر: ۹۰۷۷۴

به گزارش مانا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی اظهار داشت: این کشتی‌ها شامل دو محموله ۱۳۶ هزار تنی گندم فله و یک کشتی حامل ۶۴ هزار تنی ذرت فله و یک کشتی برای مواد معدنی است که در لنگرگاه بندر شهید بهشتی چابهار در حال عملیات تخلیه و بارگیری هستند.

وی در خصوص فرآیند ترخیص و خروج مطلوب این محموله‌ها گفت: با زیرساخت‌های ایجاد شده در این بندر اقیانوسی و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن تخلیه و بارگیری امکان پهلو‌دهی و تخلیه انواع کشتی و گروه‌های کالایی در کوتاه‌ترین زمان و بهترین کیفیت فراهم است.

وی افزود: با توجه به تعامل مطلوب در اداره کل بنادر و دریانوردی با سایر ارگان‌های مرتبط، تمامی کالاهای وارداتی خصوصاً کالاهای اساسی با کوتاه‌ترین رویه‌های گمرکی و بدون رسوب به مقاصد هدف در سراسر کشور حمل می‌شوند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: گندم، جو دامی، ذرت، برنج، شکر، محصولات کشاورزی، روغن نباتی و مواد غذایی از جمله کالاهای اساسی است که از طریق بندر چابهار وارد می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار