۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

تمام جاده‌های دسترسی به دریا در مازندران بسته شد / کنترل شدید عدم ورود پلاک‌های غیر‌بومی به شهر‌های مازندران

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران از کنترل شدید نیروهای انتظامی به منظور جلوگیری از ورود پلاک‌های غیربومی به شهرهای مازندران خبر داد و گفت: تمام جاده های دسترسی به دریا نیز در استان بسته شده است.
کد خبر: ۹۰۶۵۵

تمام جاده‌های دسترسی به دریا در مازندران بسته شد / کنترل شدید عدم ورود پلاک‌های غیر‌بومی به شهر‌های مازندران

علی رجبی در گفتگو با خبرنگار مانا از اعمال سختگیرانه برای جلوگیری از ورود گردشگران به شهر‌های استان مازندران و ورود به سواحل خبر داد و گفت: با کنترل شدید نیرو‌های انتظامی از دو روز گذشته تا کنون از ورود پلاک‌های غیر‌بومی به شهر‌های استان مازندران جلوگیری به عمل آمده است.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران، ادامه داد: به این ترتیب هیچ ماشین غیر‌بومی اجازه ورود به شهر‌های استان را ندارد و پلاک‌های غیر بومی مجبور به ترک استان هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط افرادی که تا سه روز پیش وارد استان شده در ویلا‌های خود مستقر شده‌اند و مجوز تردد ندارد چرا‌که در صورت دیده شدن توسط پرسنل نیروی انتظامی، بلافاصله برگشت داده خواهند شد.

این مقام مسئول در استان مازندران در ادامه گفته‌های خود همچنین به مسدود کردن تمام جاده‌های دسترسی به دریا در طول نوار ساحلی استان مازندران اشاره کرد و گفت: به این ترتیب امکان ورود گردشگران به دریا بسیار محدود شده است.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران، یادآور شد: در حال حاضر تعداد محدودی گردشگر در نوار ساحلی تردد می‌کنند و تعداد کسانی که برای شنا به دریا وارد می‌شوند نیز بسیار اندک است.

رجبی اظهار داشت: تلاش شده تا در اکثر سواحل استان با استقرار سیستم‌های صوتی فضای عزاداری و روحانی ایجاد شود.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به استقرار ۹۰۰ نفر ناجی غریق در طول ۷۲۰ کیلومتر نوار ساحلی استان مازندران و در ۳۷۲ نقطه حادثه خیز، اظهار داشت: با این وجود بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی قانون پزشکی استان تا کنون، ۴۹ نفر دچار غرق شدگی شده‌اند.

دبیر ستاد ساماندهی سواحل استان مازندران با تاکید بر ضرورت شنای گردشگران در نقاطی که ناجیان غریق حضور دارند و عدم شنای شبانه، خاطرنشان کرد: امیدواریم با افزایش تبلیغات و اطلاع رسانی و نیز فرهنگ سازی، مردم از شنا کردن در مناطق خطرآفرین خودداری کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تدوام اعمال قوانین سختگیرانه جهت جلوگیری از ورود گردشگران به استان مازندران و نیز آگاهی مردم نسبت به عدم سفر هر چه سریعتر شاهد کاهش آمار ابتلا به کرونا و مرگ و میر در کشورمان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار