۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۳

سامانه بومی بانک جامع قوانین و مقررات بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود

رئیس اداره فنّاوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از راه‌اندازی سامانه بومی بانک جامع قوانین و مقررات در بندر بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۶۴۵

سامانه بومی بانک جامع قوانین و مقررات بندر بوشهر راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سید علی اکبر هاشمی با تاکید بر توجه به دولت الکترونیک اظهار داشت: با همت و تلاش کارشناسان بنادر و دریانوردی استان بوشهر و در راستای هوشمندسازی فرایندهای بندر و تحقق اهداف دولت الکترونیک، با توجه به حجم زیاد قوانین و مقررات و همچنین پراکندگی آنها در تمامی حوزه‌ها، اداره فاوا اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه بانک جامع قوانین و مقررات کرده است.

رئیس اداره فنّاوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهرافزود: این سامانه به منظور دسترسی و جستجوی پیشرفته در قوانین و مقررات در اختیار تمامی ادارات زیر مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان قرار گرفته است.

هاشمی بیان کرد: از جمله مزایای این سامانه می‌توان به درج و نگهداری آرشیو الکترونیکی تمام قوانین و مقررات، امکان افزودن پیوست به قانون، قابلیت جستجو پیشرفته، تفکیک بانک قوانین براساس ادارات مختلف، امکان درج قوانین اشتراکی برای همه ادارات، ایجاد سطوح دسترسی سلسله مراتبی به بخش‌های سامانه و کاربری آسان با استفاده تکنولوژی طراحی وب اپلیکیشن تک صفحه اشاره کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار