۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

دریانوردان در بندر امام خمینی واکسینه شدند

دریانوردان در بندر امام خمینی واکسینه شدند
با هدف ایمن‌سازی دریانوردان کشور در برابر ویروس کرونا، دریانوردان در بندر امام خمینی دوز نخست واکسن خود را دریافت کردند.
کد خبر: ۹۰۵۷۵

به گزارش مانا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اعلام این خبر بیان داشت: براساس برنامه‌ریزی به عمل آمده و با همکاری شبکه بهداشت و درمان منطقه، فرآیند واکسیناسیون دریانوردان در مجتمع بندری امام خمینی (ره) به صورت گروهی آغاز شد.

دریس در ادامه افزود: در جریان این برنامه واکسیناسیون شماری از افسران و راهنمایان کشتی‌ها در مجتمع بندری امام خمینی (ره) بدون لحاظ شرایط سنی و بر حسب ضرورت شغلی به منظور ایمن‌سازی آنان در برابر خطرات آلودگی به ویروس کرونا هنگام مواجهه با کشتی‌های ورودی از نقاط مختلف جهان دوز نخست واکسن خود را دریافت کردند.
یاداور می‌شود مرکز HSE اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بر اساس توافق بین وزارت بهداشت و درمان و سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه واکسنیاسیون دریانوردان، با ارسال فهرست اسامی شاغلین در بخش‌های دریایی مجتمع بندری امام خمینی  تمهیدات لازم برای اولویت‌بخشی به آنان را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی مذکور، واکسیناسیون کارکنان بخش دریایی به ویژه دریانوردان شاغل در شناور‌های خدماتی در اولویت قرار گرفته و به تدریج بر تعداد دریانوردان واکسینه شده افزوده می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار