۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱
فرماندار گناوه:

۵ شناور باری در اسکله بندر گناوه در آتش سوخت

فرماندار گناوه با اشاره به آتش‌سوزی در پنج شناور تجاری حامل بار در بندر گناوه گفت: عملیات اطفاء حریق با تلاش نیرو‌های آتش نشان به پایان رسید، ولی چهار شناور ۱۰۰ درصد و یک شناور ۶۰ درصد در آتش سوخت.
کد خبر: ۹۰۵۵۹
۵ شناور باری در اسکله بندر گناوه در آتش سوخت
 
غلامرضا مهرجو در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر، با اشاره به آتش‌سوزی در اسکله بندر گناوه اظهار داشت: این حادثه مقارن ساعت پنج بامداد امروز در خور بندر گناوه رخ داد که بلافاصله نیرو‌های امداد و مدیریت بحران و آتش نشانان نیروگاه سیکل ترکیبی مپنا، شهرداری و اداره بندر و دریانوردی گناوه و منطقه نفتی گوره از گچساران به محل برای اطفا حریق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این حادثه پنج شناور طعمه حریق شدند گفت: چهار شناور لنج حامل کالای تجاری و ملوانی به‌صورت ۱۰۰ درصد طعمه حریق شد و یک شناور نیز بدون محموله ۶۰ درصد دچار سوختگی شده است.

فرماندار گناوه اسکله بندر گناوه محل استقرار ۵۰۰ لنج سفاری و تجاری دانست و بیان کرد: در همان ابتدای عملیات و به‌منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر شناورها، لنج‌های حادثه دیده از مابقی شناور‌ها جدا سازی شد و از توسعه آتش جلوگیری به عمل آمد.

مهرجو با بیان اینکه آتش در همان ساعات اولیه صبح به طور کامل اطفاء شد، گفت: علت این آتش سوزی که خسارات زیاد مالی برجای گذاشت، در حال بررسی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار