۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

سه فروند لنج در بندر صیادی کنگ طعمه حریق شد

سه فروند لنج در بندر صیادی کنگ طعمه حریق شد
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: سه فروند لنج در بندر صیادی کنگ طعمه حریق شدند که با تلاش تیم‌های امدادی از خشکی و دریا این آتش سوزی به طور کامل مهار شد.
کد خبر: ۹۰۵۰۰

به گزارش مانا، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در تشریح حادثه آتش سوزی سه فروند  لنج صیادی اظهار داشت: مقارن ساعت 15 ظهر دوشنبه 4 مرداد ماه آتش سوزی یک فروند لنج در بندر صیادی کنگ گزارش شد که به دلیل پهلوگیری فشرده لنج‌ها به‌ واسطه شرایط جوی نامساعد اخیر زبانه های آتش به دو لنج مجاور نیز سرایت کرده بود.
 اسماعیل مکی زاده افزود: بلافاصله سه تیم امدادی متشکل از مدیریت بحران، آتش نشانی شهرداری بندرلنگه و کنگ از خشکی و شناور آتشخوار عاشورا و تیم همیاران ناجی از دریا وارده عمل شده و به منظور جلوگیری از تسری آتش به سایر شناورها اقدام به جداسازی و انتقال به محل امن در گوشه ای دیگر از حوضچه کردند.
وی گفت: با تلاش صورت گرفته پس از یک ساعت، آتش در سه فروند لنج به شکل کامل مهار و خنک سازی شناورها در حال انجام است.
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان داشت: حادثه مذکور خوشبختانه هیچ گونه تلفات جانی و جرحی نداشته و علت دقیق حادثه توسط تیم بررسی سوانح اداره کل بنادر و دریانوردی استان احصاء و در وقت مقتضی به اطلاع عموم خواهد رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار