۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

شناور حامل کالای قاچاق در بندر گناوه شناسایی و توقیف شد

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش مأموران پایگاه دریابانی یک شناور حامل کالای قاچاق در خلیج‌فارس بندر گناوه شناسایی و توقیف شد.
کد خبر: ۹۰۴۸۹

شناور حامل کالای قاچاق در بندر گناوه شناسایی و توقیف شد

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ منصور رضا عزیزی با بیان اینکه برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق یکی از مأموریت‌های مهم مرزبانی استان بوشهر است اظهار داشت: مبارزه با قاچاق در نوار ساحلی استان بوشهر با توجه به شعار سال که تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها است وظیفه این فرماندهی را دو چندان کرده و با تلاش بیشتر به مبارزه با این پدیده شوم ادامه داده می‌شود.

وی از پایش و رصد نوار ساحلی و خلیج‌فارس در استان بوشهر خبر داد و افزود: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش مأموران پایگاه دریابانی یک شناور حامل کالای قاچاق در خلیج‌فارس بندر گناوه شناسایی و توقیف شد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: از شناور توقیفی سه دستگاه لیفتراک، یک دستگاه موتورسیکلت خارجی و مقادیری لوازم یدکی خودروی خارجی قاچاق که به صورت غیرمجاز بارگیری شده بود، کشف شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به دستگیری یک نفر قاچاقچی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های مکشوفه را ۳۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار