۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱

ساماندهی مسیر دسترسی به ساحل طرح شنای بندر ترکمن

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از انجام عملیات اجرایی ساماندهی مسیر دسترسی به ساحل طرح شنای بندر ترکمن خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۷۰
ساماندهی مسیر دسترسی به ساحل طرح شنای بندر ترکمن
 
احمد تجری در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: عملیات اجرایی ساماندهی مسیر دسترسی به ساحل طرح شنای بندر ترکمن با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای ملی آغاز شده است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: در عملیات اجرایی این فاز زیرسازی و آسفالت با حدود ۲۰۰ متر طول و به عرض ۶ متر و اجرای یک عدد آب رو در طول مسیر پیش‌بینی‌شده است.

به گفته وی، در سال‌های گذشته اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان با اعتبار حدود دو میلیارد ریال، بخشی از زیرسازی مسیر دسترسی به ساحل طرح شنای بندر ترکمن را اجرایی کرده است.

این مقام مسئول در استان گلستان، تاکید کرد: همچنین برای تکمیل زیرسازی و آسفالت این مسیر، اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال مورد نیاز است.

اتمام پروژه ایجاد محور دسترسی به ساحل گمیشان

تجری در ادامه گفته‌های خود همچنین به اتمام فاز دوم زیرسازی محور دسترسی به ساحل گمیشان، اشاره کرد و بیان داشت: پروژه مذکور در راستای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحلی این شهرستان با اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استانی و ملی انجام شده است.

وی خاطرنشان ساخت: در عملیات اجرایی این فاز زیرسازی محور دسترسی ساحل گمیشان به طول یک کیلومتر اجرایی شده است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان، تصریح کرد: در سال‌های گذشته مبلغ ۲۸ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال برای اجرای محوطه‌سازی، زیرسازی محور دسترسی ساحل گمیشان و آسفالت مسیر دسترسی به طول ۶.۵ کیلومتر هزینه شده است.

این مقام مسئول در استان گلستان، تاکید کرد: با تأمین و تخصیص اعتبارات لازم، زیرساخت‌های مورد نیاز گردشگری در ساحل گمیشان به عنوان یکی از ظرفیت‌های بکر و منحصر به فرد استان گلستان تکمیل می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار