روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر:

شناور حامل محموله ۱۰۰۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بوشهر توقیف شد

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر گفت: با توقیف یک فروند شناور دوبه در بندر بوشهر بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۶
شناور حامل محموله ۱۰۰۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در بوشهر توقیف شد
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ منصوررضا عزیزی با اشاره به شناسایی شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های خلیج فارس بندر بوشهر اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش مأموران پایگاه دریابانی بوشهر و ناوگروه شناوری یک فروند شناور دوبه با حجم بسیار زیادی کالای قاچاق در آب‌های بندر بوشهر را شناسایی و توقیف شد.

وی افزود: مقصد شناور به سمت یکی از کشور‌های منطقه بوده که با تغییر مسیر در آب‌های داخلی کشور ایران و با ارائه مانیفست به مقاصد مختلف قصد تخیله بار از چندین مکان داشته است.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: مقدار ۴۳۷ هزار کیلوگرم پارچه، تعداد ۲۳ جعبه قطعات ریل و پایه ریل، ۲۴ عدد پالت باتری، یک‌هزار و ۸۷۴ کارتن لوازم جانبی موبایل و دیگر تجهیزات قاچاق از شناور دوبه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه دستگیری قاچاقچیان این محموله در دست پیگیری است، گفت: ارزش کالا‌های مکشوفه از این شناور حدود یک‌هزار میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد می‌شود.

سرپرست فرماندهی مرزبانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات مختلف حیات سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید و دریابانان با تمام توان با مخلان اقتصادی و قاچاقچیان در حوزه دریایی مقابله می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار