۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

ممنوعیت سفر هوایی و دریایی از خوزستان به جزیره کیش

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ممنوعیت سفر هوایی و دریایی از خوزستان به جزیره کیش با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبرداد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۹۰۲۷۴

ممنوعیت سفر هوایی و دریایی از خوزستان به جزیره کیش

دکتر فرهاد ابول ‌نژادیان در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: با همکاری مدیریت فرودگاه‌های خوزستان، پروازها به کیش متوقف شده و با مصوبه ستاد استانی مدیریت کرونا سفر شهروندان خوزستانی به کیش ممنوع است.

وی گفت: همه پروازهای فرودگاه‌های خوزستان به کیش تا اطلاع بعدی لغو شده است و مسافران ورودی از کیش به شهرهای استان باید تست PCR بدهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: در پی قرمز شدن استان هرمزگان، خوزستان اولین استانی بود که پیشنهاد ممنوعیت سفر به کیش و انجام تست PCR از مسافران را داد.

وی با اشاره به قرمز شدن کرونایی برخی مناطق استان بوشهر گفت: ورود مسافران از شهرهای بندری دیلم و گناوه به خوزستان ممنوع است.

دکتر ابول نژادیان با بیان اینکه  در حال حاضر ۱۲ شهر خوزستان از جمله شهرهای بندری آبادان، ماهشهر و خرمشهر در وضعیت نارنجی هستند از شهروندان ساکن شهرهای ساحلی خوزستان خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی در مهار و کنترل ویروس کرونا مشارکت کنند.

ابول‌نژادیان افزود: خوشبختانه تاکنون موردی از کرونای دلتا در شهرهای ساحلی خوزستان گزارش نشده است اما با توجه به قرمز شدن استان‌های ساحلی همجوار، هم‌استانی‌ها باید از سفر به این مناطق به خصوص بوشهر و هرمزگان خودداری کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار