۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

نشست تقاضامحور فنّاوری‌های فضاپایه در حوزه دریا برگزار می‌شود

نشست تقاضامحور فنّاوری‌های فضاپایه در حوزه دریا برگزار می‌شود
نشست تقاضامحور فنّاوری‌های فضاپایه در حوزه دریا با حضور مدیران و نمایندگان سازمان‌ها در تاریخ ۲۹ تیرماه جاری در سالن شیخ بهایی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۷۲

به گزارش مانا، رویداد ایده محور فنّاوری‌های فضاپایه در حوزه دریا با هدف شناسایی ایده‌ها و نیازمندی‌های فضاپایه دریایی از یک سو در صدد رفع چالش‌های صنایع حوزه مربوطه بوده و از سویی دیگر با ایجاد شرایط مطلوب برای فنّاوران و ایده پردازان، فرصتی مناسب برای ارائه طرح‌ها و ایده‌ها و نیز تجاری‌سازی آنها فراهم می‌آورد. علاقه‌مندان و صاحبان ایده می‌توانند ایده‌های خود را در چهار محور پایش و سنجش از دور، ارتباطات و مخابرات، موقعیت یابی و ناوبری و سرریز فنّاوری ارسال کنند.

این رویداد در چهار مرحله کلی برگزار خواهد شد؛ «برگزاری نشست که طی این نشست ضمن ارائه فنّاوری‌های نوین فضاپایه دریایی به نمایندگان سازمان‌های مرتبط حاضر، نمایندگان سازمان‌ها نیز به بیان چالش‌های سازمان‌های خود می‌پردازند که تصاویر آن به صورت آنلاین بر بستر مجازی برای فنّاوران و صاحبان ایده قابل مشاهده خواهد بود.»، «دریافت نیازمندی‌های سازمان‌های متقاضی فنّاوری و به اشتراک گذاری آنها»، «دریافت ایده‌ها و طرح‌های فنّاوران (با هدف رفع نیاز و سرمایه‌گذاری)»،
«داوری ارزیابی طرح‌های ارائه شده و به هم‌رسانی طرف‌های عرضه و تقاضای فنّاوری».

 علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت https://isa.ir/s/mfaqcv مراجعه کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار