۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰

کشف ۱۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۱۶ فروند شناور

جانشین فرمانده مرزبانی بوشهر گفت: با توقیف ۱۶ فروند شناور، بیش از ۱۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های ساحلی استان بوشهر کشف شد.
کد خبر: ۸۹۹۷۲
کشف ۱۲۳ میلیارد ریال کالای قاچاق از ۱۶ فروند شناور
سرهنگ منصور رضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به اشراف دریابانان و مرزبانان استان بوشهر بر فعالیت قاچاقچیان در نوار ساحلی و آب‌های خلیح فارس اظهار داشت: به منظور حمایت از تولید داخلی و مقابله با قاچاق کالا، سوخت و ارز، ماموران دریابانی در کنگان، گناوه و بوشهر در اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی هوشمند ۱۶ فروند شناور حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی کشف چهار هزار توپ پارچه و شش هزار عدد لوازم پزشکی را از جمله کالا‌های کشف شده دانست و بیان کرد: از این ۱۶ شناور بیش از ۲۰ هزار و ۸۰۰ قلم لوازم آرایشی، ۱۰۰۰ عدد انواع لوازم جانبی موبایل، ۲۶ دستگاه رایانه، شش دستگاه پلی‌استیشن، ۲۰۰ کیلوگرم ماهی و ادوات غیرمجاز صیادی کشف و تحویل گمرک شد.

جانشین فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری ۱۰ متهم در این زمینه، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۲۳.۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

عزیزی توقیف شناور‌های بی‌هویت را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: سه فروند از شناور‌های یاد شده، قایق صیادی ساماندهی نشده و بی‌هویت با قدرت موتور بالا هستند که در بندر دیلم توقیف شده‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار