۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

پورتال جامع دریانوردان در بندر چابهار راه‌اندازی شد

پورتال جامع دریانوردان در بندر چابهار راه‌اندازی شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ارائه خدمات الکترونیکی به دریانوردان از طریق سامانه جامع دریانوردان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۴۰

به گزارش مانا، بهروز آقایی از راه‌اندازی سامانه جامع دریانوردان در راستای ارائه خدمات الکترونیکی، حذف مراجعه حضوری و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به دریانوردان خبر داد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افزود: هر دریانورد می‌تواند از طریق آدرس اینترنتی https://sp.pmo.ir‌ نسبت به ارسال درخواست اسناد اقدام و با شرط فراهم کردن همه شرایط احراز، گواهینامه‌های مهارت و شایستگی خود را در ظرف کمتر از سه روز کاری و شناسنامه دریانوردی(SID) را دو روز بعد از صدور مجوز نهاد گذرنامه ریاست جمهوری از طریق پست دریافت کند.

وی خاطرنشان کرد: جهت سهولت و سرعت بیشتر در ارسال و دریافت اسناد دریانوردان، تفاهم نامه ای فی مابین سازمان بنادر و دریانوردی با شرکت ملی پست منعقد شده است.

آقایی تصریح کرد: سامانه اینترنتی اعلام شده کاملاً دریانوردمحور بوده و نیازی به مرجع واسطی برای صدور اسناد نیست و دریانوردان می‌توانند با مراجعه به آدرس ذکر شده تمامی امور مرتبط با اسناد دریانوردی و آزمون‌های دریانوردی خود را مدیریت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار