۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
وزیر راه و شهرسازی:

امکان پهلوگیری شناور‌های ۲۵۰۰ تنی در بندر کنگان فراهم می‌شود

وزیر راه و شهرسازی با بررسی روند اجرای پروژه بندر کنگان گفت: توسعه بندر کنگان در مصوبات سفر رئیس جمهور مورد تایید قرار گرفت و با تکمیل آن امکان پهلوگیری شناور‌های ۲۵۰۰ تنی در بندر کنگان فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۰۰
امکان پهلوگیری شناور‌های ۲۵۰۰ تنی در بندر کنگان فراهم می‌شود
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد اسلامی در بازدید از پروژه‌های جنوب استان بوشهر در جمع خبرنگاران با تاکید بر نقش مهم مناطق کنگان و عسلویه در اقتصاد کشور اظهار داشت: استان بوشهر و شهرستان‌های کنگان و عسلویه به سبب استقرار صنایع عظیم پارس جنوبی به عنوان قطب اقتصادی انرژی کشور است و راه‌های شریانی آن در اولویت قرار دارد.

وی، توسعه بنادر استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: ساخت اسکله بندر کنگان مطالبه مردمی بود که در مصوبات سفر رئیس جمهور مورد تایید قرار گرفت و این طرح را سازمان بنادر و دریانوردی  طراحی و آغاز کرد و امیدواریم با اهتمام ویژه اجرا کند تا بر اساس برنامه زمان بندی تکمیل شود.

وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: با تکمیل اسکله بندر کنگان امکان پهلوگیری شناور‌های ۲۵۰۰ تنی فراهم می‌شود که نقش مهمی در اقتصاد، معیشت و اشتغال مردم شهرستان کنگان دارد.

اسلامی از تأمین اعتبار راه‌آهن بوشهر به شیراز خبر داد و گفت: با پیگیری انجام‌شده مجوز تأمین مالی پروژه خط ریلی بوشهر به شیراز از بازار سرمایه توسط بانک مرکزی صادر شد که این پروژه با شتاب بیشتری دنبال می‌شود.  

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار