۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
در راستای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی صورت پذیرفت؛

اتمام واگذاری 4 موج شکن چندمنظوره مردمی استان سیستان و بلوچستان

اتمام واگذاری 4 موج شکن چندمنظوره مردمی استان سیستان و بلوچستان
مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، از واگذاری چهار موج شکن چندمنظوره (اسکله‌های مردمی) در سواحل استان در جهت منافع عامه و اشتغال پایدار ساحل نشینان به اداره کل شیلات خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۷۰

به گزارش مانا، مدیر کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان درباره واگذاری موج شکن های مردمی استان اظهار کرد: از سال ۸۷ احداث شش باب موج شکن چندمنظوره در سواحل استان آغاز شد و تعداد چهار باب از این سازه ها پس از اتمام و طی نمودن دوران تضمین سازه ای مطابق تشریفات کمیسیون تحویل و در راستای اجرای مصوبه هیأت دولت به اداره کل شیلات استان سیستان و بلوچستان واگذار شد.
بهروز آقایی افزود: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی، حفظ حقوق عامه در سواحل استان، محرومیت زدایی و اشتغال پایدار صورت گرفت و بر همین اساس؛ موج شکن‌های رودیک در سواحل شهرستان دشتیاری، و گوردیم، بیردف و جد در سواحل شهرستان کنارک جهت بهره برداری به اداره کل شیلات استان واگذار گردید.
مدیر کل بنادر و دریانوردی و دبیر کمیته ساماندهی و مدیریت سواحل استان (ICZM) تصریح کرد؛ با تصویب واگذاری موج شکن‌های سواحل جنوب کشور توسط هیئت دولت؛ استان سیستان و بلوچستان به عنوان اولین استان و پیشرو در این زمینه بوده که در جهت اجرای مصوبات دولت گام برداشته تا ضمن مدیریت زمان، فرصت های اشتغال برای مردم ساحل نشین نیز فراهم گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار