۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

پیگیری طرح توسعه بندر سجافی هندیجان و لایروبی بندر تجاری سیف

نماینده مردم ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه بندر سجافی هندیجان و پیگیری و عملیات لایروبی بندر تجاری سیف در دستور کار قرار گرفته است.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۸۶۰۸

پیگیری طرح توسعه بندر سجافی هندیجان و لایروبی بندر تجاری سیف

حبیب آقاجری در گفتگو با خبرنگار مانا با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات در بندرگاه‌های ماهشهر و هندیجان افزود: با توجه به بندری بودن این مناطق و وجود بندرگاه‌های متعدد با کاربری متفاوت باید به به رفع مشکلات و گسترش این بندرگاه‌ها توجه ویژه شود.

وی همچنین با تاکید بر لایروبی بندر تجاری سیف ماهشهر، گفت: ازسرگیری فعالیت این بندر می‌تواند تجارت و اشتغال را در این منطقه احیا کند.

نماینده ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی به نقش توسعه بندر سجافی هندیجان در اقتصاد منطقه اشاره کرد و خواستار اجرای طرح توسعه این بندر تجاری شد.

آقاجری خواستار تامین اعتبار پروژه های بندری در ماهشهر و هندیجان از سوی سازمان بنادر و دریانوردی شد.

وی همچنین بر تجهیز و بازسازی سالن‌های ورزشی و احداث چند زمین چمن مصنوعی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی توسط سازمان بنادر و دریانوردی در شهر سربندر شد.

این نماینده مجلس به دیدار اخیرش با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اشاره کرد و از موافقت وی با تخصیص اعتبار برای توسعه بندر سجافی هندیجان و لایروبی بندر تجاری سیف ماهشهر خبر داد.

وی گفت: بنادر ماهشهر و هندیجان از قدیم‌الایام محور توسعه، اشتغال و تجارت بوده‌اند و هم اکنون نیاز به توجه ویژه مسئولان و سرمایه گذاری بخش خصوصی دارند.   

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار