۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
فرمانده مرزبانی استان بوشهر:

شناور حامل ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دلوار توقیف شد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و مقابله با قاچاقچیان، مرزبانان پست کنترل دلوار موفق شدند شناور حامل هشت میلیارد ریال کالای قاچاق را توقیف کنند.
کد خبر: ۸۸۵۳۱
شناور حامل ۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در بندر دلوار توقیف شد
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار ولی الله رضایی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به توقیف شناور حمل کالای قاچاق در بندر دلوار اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و مقابله با قاچاقچیان، مرزبانان پست کنترل دلوار موفق شدند در بازدید از یک فروند لنج باری حجم زیادی کالای قاچاق شناسایی کنند.
وی بیان کرد: از شناور توقیفی مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق شامل ۱۰۰ دستگاه کولر دوتکه گازی، ۷۰ عدد چمدان، تعداد ۱۰۰ کارتن دستکش کشف و ضبط و جهت سیر مراحل قانونی تحویل انبار گمرک دلوار شد.
سردار رضایی‌نژاد ضمن اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این رابطه، گفت: ارزش ریالی محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، تأکید کرد: قاچاق کالا موجب ضربه به اقتصاد کشور خواهد شد که در این راستا مرزبانان از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار