۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴

همکاری سازمان‌های مردم نهاد برای قرنطینه و تست اجباری کارکنان کشتی‌ها

فدراسیون بین المللی کارگران حمل و نقل (ITF) و شورای بین المللی کارفرمایان دریایی (IMEC) یک طرح قرنطینه و تست پیشرفته اجباری به منظور حل بحران تغییر خدمه در فیلیپین به اجرا گذاشتند.
کد خبر: ۸۸۱۶۸
همکاری سازمان‌های مردم نهاد برای قرنطینه و تست اجباری کارکنان کشتی‌ها
 
به گزارش  گروه بین‌الملل مانا، در این ارتباط ۳۰۰ اتاق امن  در دو هتل با همکاری فدراسیون بین‌المللی کارگران حمل و نقل (ITF) و شورای بین‌المللی کارفرمایان دریایی (IMEC) به منظور قرنطینه اجباری خدمه کشور‌های مختلف در مانیل انتخاب شده است.

در این ارتباط دریانوردان به محض ورود به ساحل و یا هنگام الحاق به کشتی‌ها باید تحت آزمایش و تست پیشرفته قرار گرفته و در صورت نیاز نسبت به قرنطینه اقدام کنند.

"Stephen Cotton" دبیر‌کل ITF در این زمینه گفت: این برنامه در حال حاضر به عنوان نمونه در فیلیپین  درحال اجراست که امکان تسری آن به سایر بنادر نیز وجود دارد.

 وی افزود: واقعیت این است که این ویروس با صنعت دریایی زندگی می‌کند تا زمانی‌که واکسنی تولید نشود باید از دریانودران به هر شکل حفاظت کنیم که یکی از راه‌های حفاظت قرنطینه و تست اجباری است که برای تست از آخرین دستاورد‌های علمی بهره گرفته‌ایم.

وی گفت: این سیستم ایمن‌ترین راه جلوگیری از انتقال ویروس است و در این طرح تنها به خدمه‌ای اجازه تغییر داده می‌شود که تست آن‌ها منفی باشد.

 وی در پایان گفت: این برنامه توسط شرکت‌های وابسته دریایی ITF در AMOSUP و PSU فیلیپین پشتیبانی می‌شود و بودجه آن توسط صندوق بین‌المللی آموزش دریایی تامین می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار