۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

"بتاء" عنوان پایانه دار نمونه بندری در سال ۹۹ را از آن خود کرد

همزمان با هفته جهانی دریانوردی، شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء به عنوان پایانه دار نمونه بندری برگزیده شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۹
 
به گزارش مانا، مدیرعامل این شرکت درباره این موفقیت گفت: شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری بتاء با انجام حدود ۵۰ درصد عملیات کالا‌های کانتینری در بندر شهید رجایی، یکی از بزرگترین اپراتور‌های صنعت دریایی و بندری کشور است که توانسته به این موفقیت دست یابد.
مهدی قائم مقامی بیان کرد: در دوران سخت تحریم‌ها این شرکت توانست با ارتقاء روز افزون توانمندی نیروی انسانی مجرب و اصول مدیریتی کارآمد، ترمینال‌های این شرکت در بندر شهید رجایی را پویا نگه دارد و جایگاه خوبی برای این مجموعه در بین ترمینال‌های دیگر از آن خود کند.
وی گفت: این شرکت توانسته است در مدت یک سال گذشته با ارتقا نُرم‌های عملیات و افزایش سطح خدمات دهی به مشتریان با توجه به سایز کشتی‌ها و نوع جرثقیل‌ها این ترمینال رکورد‌های قابل قبولی از خود بر جای گذارد.
قائم مقامی اضافه کرد: شرکت بتاء کوشیده با سرمایه گذاری سخت‌افزاری، آموزش نیروی انسانی و تهیه و تعمیر قطعات یدکی تجهیزات استراتژیک گام‌های موفقی در راستای جلب رضایت کارفرما، خطوط کشتیرانی و انعطاف در ارائه خدمات به ذی‌نفعان بردارد.
در بخشی از متن لوح سپاس که به امضای آقای راستاد مدیرعامل سازمان بنادر  و دریانوردی رسیده، خطاب به آقای مهدی قائم مقامی آمده است: " در روز جهانی دریانوردی  و به پاس خدمات و تلاش‌های ارزنده تان در رشد وتوسعه دریایی جمهوری اسلامی ایران با اهدای این لوح، از جنابعالی به عنوان شرکت پایانه دار نمونه تقدیر و تشکر می‌گردد. "
ارسال نظرات
آخرین اخبار