۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
با حضور مدیرعامل سازمان بنادر کشور؛

عملیات اجرایی احداث موج شکن‌های بندر کنگان آغاز شد

با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور عملیات اجرایی احداث موج شکن‌های توسعه اسکله بندر کنگان آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۵۱۱
عملیات اجرایی احداث موج شکن‌های بندر کنگان آغاز شد
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، در آیینی با حضور گراوند استاندار بوشهر، راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور و هیئت عامل سازمان بنادر، عملیات اجرایی احداث موج شکن‌های توسعه اسکله شهرستان کنگان آغاز شد.

این پروژه شامل ساخت موج شکن‌های جدید است که برای فاز نخست ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

استاندار بوشهر در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه بندر کنگان با اشاره به عملکرد تاثیرگذار سازمان بنادر و دریانوردی در اجرای پروژه‌های بندری در کشور اظهار داشت: سازمان بنادر در نقاط مختلف کشور پروژه‌های ارزشمندی را شروع کرده یا به بهره برداری رسانده است که نشان از همت والای مدیران این سازمان در توسعه بنادر کشور است.

عبدالکریم گراوند افزود: برای شتاب توسعه کنگان، توسعه اسکله از اولویت‌های مهم ما بود و در این راستا پیگیری‌های زیادی انجام شد و این موضوع را با رئیس جمهور هم پیگیری کردم.

گراوند گفت: با توجه به وجود سواحل بکر در کنگان، توسعه اسکله در کنار سواحل فرصت ارزشمندی برای توسعه صنعت گردشگری هم در این شهرستان فراهم می‌شود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ میلیارد تومان پروژۀ بندری در استان به همت سازمان بنادر و دریانوردی نشان داد که محدودیت‌ها و تحریم‌ها هیچ اثری بر عزم مدیران دولت تدبیر و امید برای توسعه کشور ندارد.

استاندار بوشهر ادامه داد: با این روند همت و تلاش مدیران دولت، مشکلات در برابر مسئولان زانو زدند و افتخار دولت این است که با وجود همه تحریم ها، روند توسعه کشور متوقف نشده است.

گراوند با اشاره به افتتاح ۱۶۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان به مناسبت هفته دولت گفت: حجم ریالی پروژه‌های افتتاحی هفته دولت امسال ۱۱۱ درصد افزایش داشته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار