۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
دبیر انجمن صنفى دریانوردان اعلام کرد:

ایجاد سامانه رایگان صداى مشاور براى دریانوردان و خانواده آن‌ها

دبیر انجمن صنفى دریانوردان از ایجاد سامانه صداى مشاور براى دریانوردان و خانواده آن‌ها در زمینه هاى فردى، اجتماعى، خانوادگى و آسیب هاى ناشى از ویروس کرونا خبر داد و اعلام کرد: این سامانه در حال حاضر در هفت استان ساحلى کشور به صورت رایگان فعال است.
کد خبر: ۸۶۸۷۹
ایجاد سامانه رایگان صداى مشاور براى دریانوردان و خانواده آن‌ها
 
به گزارش مانا، سامان رضایى با اشاره به همکاری کمیتۀ بانوان انجمن صنفی دریانوردان و ITF  و اجرای برنامۀ حمایتی ITF Seafarer Trust Project در ایران (با محوریت سلامت و بهداشت روان در دوران بیماری کووید ۱۹)، اظهار کرد: در پی امضا تفاهم‌نامه این انجمن با سازمان بهزیستی کشور در گام نخست در هفت استان ساحلی «مشاوره مختص دریانوردان و خانواده آنان» از طریق «سامانه خدمات روانشناسی ۱۴۸۰» برقرار شده است.
وى افزود: برای استفاده از این خدمات، شماره ۲ در سامانه ۱۴۸۰ برای اتصال و بهره مندی از مشاوره رایگان روانشناسی ویژه دریانوردان و خانواده آن‌ها، اختصاص یافته است و همچنین در صورت نیاز به خدمات ویژه و تخصصی روانشناسی، تمهیداتی اندیشیده شده است که در  آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.
دبیر انجمن صنفى دریانوردان در ادامه تأکید کرد: از عموم دریانوردان و خانواده‌های گرامی آنان درخواست مى‌کنیم در صورت استفاده از این خدمت، انجمن را از نظرات و بازخورد‌های ارزشمند خود بهره‌مند کنند تا در جهت ارتقا سطح این طرح مورد استفاده قرار گیرد.
به گفته رضایى سامانۀ صداى مشاور براى دریانوردان و خانواده‌هاى آن‌ها در استان‌هاى ساحلى سیستان و بلوچستان، گیلان، مازندران، گلستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان به صورت رایگان برقرار شده و دریانوردان و خانواده آن‌ها مى توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.
ارسال نظرات

نظرات کاربران

علی جهدی استانچین Germany ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰
0
0
سلام . با سپاس از زحمات شما بزرگواران
بسیار عالی و ارزشمند میباشد
آخرین اخبار