۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

بیمۀ کشتی‌ها در برابر تهدیدات سایبری

یک شرکت کارگزاری و مشاور بیمه‌ای، کشتی‌ها را در مقابل حملات سایبری بیمه می‌کند.
کد خبر: ۸۶۵۶۱
 
 
بیمۀ کشتی‌ها در برابر تهدیدات سایبری
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، شرکت Willis Towers Watson بیمه نامه جدیدی را با نام  CyNav  رونمایی کرد که بر اساس آن خسارات وارده به کشتی بر اثر حملات سایبری جبران می‌شود.

"Ben Abraham" مدیر دریایی شرکت Willis Towers Watson در این زمینه گفت: از آنجایی که فنّاوری‌های دیجیتالی ریسک پذیر هستند به همین جهت امکان حملات سایبری  همواره متوجه حمل‌و‌نقل دریایی است که ما بخشی از خسارات وارده به کشتی‌ها را در این حملات جبران می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: با حرکت صنعت حمل‌و‌نقل دریایی به سمت هوشمندی تمامی زنجیرۀ تأمین از ساحل به دریا و بالعکس در معرض خطرات سایبری قرار می‌گیرند و ممکن است هر کشتی که در آب‌های بین‌المللی حرکت می‌کند قربانیان ناخواسته حوادث سایبری باشند.
بنابر‌این شرکت با ارائه بیمه نامه CyNav به صاحبان کشتی  امکان  می‌دهد که در برابر تهدیدات خاص مقاوم شوند و کارشناسان سایبری این شرکت همواره در حال حرکت، کشتی‌ها را رصد کرده و حتی این شرایط را دارند که حملات سایبری را پیش‌بینی کنند و برای جلوگیری از آن اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی افزود: تمرکز اصلی CyNav پشتیبانی از تداوم کسب و کار دریایی و کمک به صاحبان خطوط کشتیرانی برای از سر گیری عملیات عادی در اسرع وقت بعد از حادثه سایبری است.

وی در پایان گفت: پوشش‌های ارائه  شده توسط CyNav در چارچوب مقررات دریایی است و بیشتر بخش‌های فنّی و خسارت وارده بر اثر حملات سایبری را تحت پوشش قرار می‌دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار