۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵

انجام تردد‌های دریایی در مسیر بوشهر به خارگ با ۵۰ درصد ظرفیت

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: در راستای اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در حوزۀ حمل‌ونقل دریایی، ظرفیت شناور‌ها در مسیر بوشهر و گناوه به خارک با کاهش ۵۰ درصدی ظرفیت شناور‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۳۰
انجام ترددهای دریایی در مسیر  بوشهر به خارگ با 50 درصد ظرفیت
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عباس اسدروز در نشست مدیریت بحران کرونا  با تأکید بر مقابله همه‌جانبه در پیشگیری از ویروس کرونا اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور به‌منظور پیشگیری از ابتلای کارکنان شرکت‌ها و ساکنان جزیره به ویروس کرونا، شرکت پایانه‌های نفتی ایران با همکاری دیگر شرکت‌ها و سازمان‌های مستقر در جزیره اقدام‌هایی را در این منطقه عملیاتی انجام داد و تاکنون از شیوع این ویروس در جزیرۀ خارگ پیشگیری شده است.

وی با قدردانی از دست اندرکاران در همکاری اجرای محدودیت‌ها در پیشگیری از کرونا افزود: یکی از مهم‌ترین اقدام‌ها، کنترل ورود و خروج افراد و ایجاد محدودیت تردد سفر‌های هوایی و دریایی در مبادی جزیره بود که صبر و حوصله و همراهی مردم و کارکنان در این زمینه جای قدردانی دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران عنوان کرد: به‌منظور تسهیل در برگشت اهالی جزیره خارگ و با توجه به شرایط نامساعد جوی، شرکت پایانه‌های نفتی ایران، روز یکشنبه، ۲۴ فروردین یک پرواز فوق‌العاده در مسیر بوشهر به خارگ برای اهالی بومی جزیره در نظر گرفت.

اسدروز بیان کرد: باتوجه به مهیا شدن شرایط بازگشت اهالی ساکن جزیره خارگ و همچنین رعایت اصول طرح فاصله‌گذاری هوشمند در حوزه حمل‌ونقل دریایی، ظرفیت شناور‌ها در مسیر بوشهر و گناوه به خارک با همکاری دریابانی، اداره بندر و دریانوردی و بخشداری ویژه خارگ با کاهش ۵۰ درصدی روبه‌روست.

وی بیان کرد: شرکت پایانه‌های نفتی در راستای حمایت از بخش خصوصی فعال در حوزۀ تردد‌های دریایی، حمایت لازم را با نرخ مصوب قبل برای جبران هزینه‌های ناشی از این کاهش ظرفیت انجام خواهد داد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار