۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹

تمدید مجوز ساخت بندر‌های صیادی امام و ابوخضیر

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: مجوز ساخت بندر‌های صیادی در خور ابوخضیر و بندر امام با تأیید اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و برابر با الزامات و مقررات ملی و بین المللی، از سوی سازمان بنادر و دریانوردی تمدید شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۴۴۲۸
تمدید مجوز ساخت بندر‌های صیادی امام و ابوخضیر
به گزارش خبرنگار مانا، عادل دریس افزود: به منظور رعایت الزامات قانونی ناظر برساخت و بهره برداری از سازه‌ها و تأسیسات ساحلی و اخذ استعلامات لازم از مراجع ذی ربط، حسب قوانین و مقررات جاری، مجوز ساخت بندر‌های صیادی در خور ابوخضیر و بندرامام متعلق به سازمان شیلات ایران از سوی سازمان بنادر و دریانوردی به مدت دو سال تمدید شد.
وی با اشاره به بند ۲۲ ماده سه فصل دوم آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی که بر لزوم اخذ مجوز‌های لازم جهت احداث و بهره برداری از سازه‌های ساحلی و دریایی تأکید می‌کند، بیان داشت: این تمدید مجوز حسب اعمال حاکمیت در عرصۀ سواحل صورت گرفته و همۀ فعالان اقتصادی در حوزۀ سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوزهر گونه فعالیت هستند.
وی در ادامه افزود: ارگان‌ها و مراجع قانونی فقط می‌توانند به پروژه‌ها و تأسیساتی که مبادرت به اخذ مجوز نموده اند، تسهیلات ارائه نموده و از این مزیت برخوردار شوند.
خاطر نشان می‌شود در راستای اعمال حاکمیت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بر تمامی فعالیت‌ها در سواحل و به منظور ساماندهی سواحل استان خوزستان و همچنین عمل به مسئولیت اجتماعی برای پایداری و گسترش فرصت‌های اشتغال، مجوز‌های لازم، پس از بررسی‌های کارشناسی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی صادر می‌شود.

                                               

ارسال نظرات
آخرین اخبار