به گزارش گروه بین الملل مانا، مدیر عامل شرکت AAL Shipping گفت: در یک سال گذشته گزینههای مختلفی را برای اجرای قانون 2020 از ابتدای سال بررسی کرده ایم و به این نتیجه دست یافته ایم که بهترین شکل حفظ منافع مشتریان، تجارت دریایی در سطح جهانی و استفاده از سوخت کم سولفور نیم درصدی است.
وی با اشاره به اینکه تصمیم گرفته ایم اجرای قانون ۲۰۲۰ از ابتدای سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز شود گفت: در این ارتباط روغنهای دریایی و هر آنچه در راستای اجرای دقیق قانون ۲۰۲۰ باید رعایت شود مدنظر قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه مسلماً سوخت کم سولفور دریایی گران تر از سوختهای معمولی در دسترس صاحبان کشتیها قرار خواهد گرفت یاد آور شد: با توجه به طیف گستردۀ داد و ستد دریایی در سراسر جهان و جابه جایی محمولهها آن را به شدت مدیریت خواهیم کرد تا به بهترین نوعِ روشهای محاسبۀ سوخت دریایی دست یابیم و تلاش میکنیم تا به بهای عادلانه به سوخت کم گوگرد دست یافته تا به مشتریان هزینۀ اضافی تحمیل نشود.
شایان ذکر است AAL Shipping سنگاپور همراه با شرکتهای Maersk، CMA CGM، OOCL، HMM، Hapag-Lloyd و MSC از جمله شرکتهایی هستند که اقدامات جدیدی را برای مقابله با هزینههای بیشتر آغاز کرده اند.