۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
‎در مجمع عمومی عادی سالیانه؛

‎حکشتی 100 ریال سود به ازای هر سهم تقسیم کرد

‎حکشتی 100 ریال سود به ازای هر سهم تقسیم کرد
‎رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت گفت: طی سه سال رتبه کشتیرانی از 23 به 13 ارتقاء پیدا کرد.
کد خبر: ۸۲۱۷۴
‎به گزارش خبرنگار مانا؛ مجمع عمومی عادی سالیانه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران منتهی به سال مالی منتهی به 31 خرداد 1397 صبح امروز با حضور بیش از 92 درصد سهامداران برگزار شد.
‎در این مجمع رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی با اشاره به پیشرفت شرکت در سال گذشته و سال مالی منتهی به 31 خرداد 97 گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال گذشته با رقابت شدیدی درحوزه حمل و نقل دریایی بازار ایران مواجه بود.
دکتر محمد سعیدی ادامه داد: در چنین شرایطی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران توانست سرویس‌های جدیدی را ایجاد کند و فعالیت‌های خود را مطابق با استاندارد‌های رقابتی بین المللی دنیا تنظیم کند. در حقیقت رقابت شدیدی بین کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و 17 خط مطرح بین المللی دنیا شکل گرفت.
‎به گفته وی کشتیرانی جمهوری اسلامی توانست طی سه سال رتبه خود را از 23 به 13 ارتقاء دهد.
‎دکتر سعیدی همچنین خاطر نشان کرد: به هر حال حضور خطوط بین المللی از بعد فرصت برای کشور امر بسیار قابل توجهی بود، زیرا باعث کاهش نرخ کرایه‌ها شد.
ایشان تصریح کرد: توسعه ناوگان باعث به روز شدن و ارتقاء وضعیت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی و فضای جدید حمل کانتینر و فله می‌شود.
‎وی اظهار امیدواری کرد با توجه به شرایط جدید امیدواریم این شرکت بتواند نیاز‌های کشور در بخش صادرات و واردات را با ورود شناور‌های جدید که افزایش 60 درصدی ظرفیت کانتینری را به دنبال داشته تامین کند.
‎به گزارش خبرنگار مانا پس از استماع گزارش هیئت مدیره صورت‌های مالی مورد بررسی قرار گرفت و توسط سهامداران تصویب شد که بر اساس آن کشتیرانی جمهوری اسلامی مبلغ سه هزار و 970 میلیارد ریال سود محقق کرد که به ازای هر سهم 100 ریال سود به صورت نقدی تقسیم شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار