روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
روز گذشته انجام شد:

رونمایی «ایرانول» از روغن موتورهای با سطح کیفی جهانی

رونمایی «ایرانول» از روغن موتورهای با سطح کیفی جهانی
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی چهار محصول با کیفیت را به بازار عرضه خواهیم کرد تا از خروج ارز برای واردات روغن موتور جلوگیری شود.
کد خبر: ۸۱۲۹۷

به گزارش مانا، عیسی اسحاقی که در مراسم رونمایی از چهار محصول جدید ایرانول سخن می گفت با بیان اینکه این محصولات بالاترین سطح کیفی جهانی را دارند، اظهار داشت: توانستیم برای روغن های سوپر رونیا، سوپر رونیا هیبریدی، سوپر رویال و سینتیوم از دو شرکت بزرگ رنو و بنز(دایملر) تاییدیه دریافت کنیم.
وی در تشریح سطح کیفیت این روغن ها تصریح کرد: روغن سوپررونیا دارای سطح کیفی SN و گرید 5W30 برای تمام خودرو های خارجی در ایران مناسب است، همچنین روغن سوپر رونا هیبریدی که برای نخستین بار در این شرکت تولید می شود با سطح کیفی SN و گرانروی 0W20 برای تمام خودروی های هیبریدی مناسب خواهد بود.
به گفته اسحاقی، روغن سوپر رویال دارای سطح کیفی SM و گرانروی 5W40 نیاز موتورهای دیزلی را پاسخگوست.
مدیرعامل شرکت ایرانول تولید محصول سینتسوم را در مشارکت با شرکت نفتی پتروناس اعلام کرد و افزود: این روغن نیز دارای سطح کیفی SN و گرانروی 5W30 است.
وی در ادامه این مراسم با تاکید بر اینکه خوشحالیم که در سال حمایت از کالای ایرانی چهار محصول با کیفیت را به بازار عرضه خواهیم کرد، خاطر نشان ساخت: با تولید این محصولات از خروج ارز برای واردات روغن موتور جلوگیری می شود و تمامی خودروهای وارداتی و هیبریدی می توانند روغن خود را با کیفیت همسطح روغن های مشابه خارجی و با حدود 40 درصد قیمت کمتر تامین کنند.
اسحاقی کیفیت برتر را شعار کلیدی و استراتژی این شرکت دانست و از افزایش سهم ایرانول از 19 درصد در سال 94 به 27 درصد در سال 96 خبر داد.
وی در این باره تصریح کرد: با افزایش کیفیت و تنوع محصولات و تکمیل سبد کالای خود توانستیم فروش انواع روغن موتورهای ایرانول را با حدود 50 درصد افزایش از 110 میلیون لیتر در سال 94 به 160 میلیون لیتر در سال 96 برسانیم.
مدیر عامل شرکت نفت ایرانول در پایان اظهارات خود از تولید چند محصول جدید دیگر بنزینی و دیزلی در این شرکت خبر داد و گفت: تولید این محصولات از برنامه های آتی این شرکت است که طی ماه های آینده و پس از آماده شدن اطلاع رسانی خواهد شد .
گفتنی است؛ در این مراسم از ماکت محصولات جدید ایرانول برای عرضه به بازار رونمایی شد.
شایان ذکر است در مراسم رونمایی از محصولات تازه ایرانول، مدیرعامل و برخی دیگر از مدیران شرکت تاپیکو، مدیران شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا) و صندوق سرمایه گذاری سازمان بازنشستگی حضور به هم رساندند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار