روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
از سوی ایرانول برای نخستین بار در کشور انجام شد؛

عرضه روغن کشتی با همکاری پتروناس

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از عرضه روغن کشتی با همکاری پترو ناس برای نخستین بار در کشور خبر داد.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۸۱۱۳
عرضه روغن کشتی با همکاری پتروناس
به گزارش خبرنگار مانا  مهندس عیسی اسحاقی  در مراسم تقدیر از اتوسرویس کاران برتر استان تهران ضمن تقدیر از اتوسرویس کاران که در فروش تولیدات داخلی پیشگام هستند، گفـت: در سال 95 با افزایش سهم بازار ایرانول در بین چهار شرکت تولید کننده روغن بیشترین رشد سود را به خود اختصاص داد.
مهندس اسحاقی با بیان اینکه سال گذشته برای اولین بار رکورد فروش محصولات نهایی شکسته و سود شرکت افزایش پیدا کرد، اظهار داشت: ازابتدای سال 95 وطی شش ماهه سالجاری با کاهش 30 درصدی خام فروشی، افزایش فروش محصول نهایی ادامه پیدا کرد و سهم بازار ایرانول در بین چهار شرکت روانکار افزایش یافت .
وی در ادامه با بیان اینکه طی سال گذشته و جاری بیشترین صادرات محصول نهایی به کشورهای همسایه بود، تصریح کرد: برای اولین بار در کشور ایرانول  با همکاری پتروناس روغن کشتی را  به بازار عرضه کرد  و در آینده نیز تولید روغن های صنعتی، موتوری و گریس را با تائیدیه های خودروسازان بین المللی با همکاری پتروناس به بازار عرضه می شود.
وی همچنین از ورود چندین محصول جدید ظرف چند ماه آینده به بازار خبر داد و گفت: به زودی استراتژی 1404 ایرانول نهایی می شود و براساس این استراتژی تا سال 1400، 10 پروژه توسعه ای جزء برنامه های ایرانول است.
مهندس اسحاقی در ادامه گفت: بهره برداری از تولید روغن الوند در آبادان پس از 36 سال و بهره برداری از پایانه صادراتی ایرانول در بندر امام خمینی(ره) از پروژه های مهم سالجاری بود.
 
پایانه صادراتی ایرانول در بندرامام خیمنی (ره) آماده افتتاح است 
وی افزود: پروژه پایانه صادراتی ایرانول در بندر امام خمینی (ره) که از پروژه های مهم و استراتژیک ایرانول است  در زمینی با مساحت دو و نیم هکتار و با ظرفیت مخازن 25 هزار متر مکعب به زودی افتتاح می شود و با بهره برداری از این پایانه ذخیره سازی محصولات صادراتی ایرانول به سه ماه افزایش می یابد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار