۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
وزیر دفاع:

ناو موشک انداز سپر نماد خواستن و توانستن است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: تمام همسایه های دریای خزر برای حفظ صلح و ثبات همکاری دارند و ایران آماده شکل دادن همکاری های دفاعی است.
نویسنده: لیلا بیرانوند
کد خبر: ۷۷۵۵۸
ناو موشک انداز سپر نماد خواستن و توانستن است
به گزارش خبرنگار مانا از گیلان، امیر سرتیپ حاتمی دقایقی پیش در مراسم الحاق ناو موشک انداز سپر در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از حضور در گیلان و نیروی دریایی منطقه چهارم اظهار کرد: ایام هفته وحدت مبارک بوده و در این ایام ارتش در رده های مختلف در کنار هم قرار دارند که جای خرسندی است.
وی با تبریک هفته وحدت و بسیج و گرامیداشت یاد شهدای نیروی دریایی به ویژه شهدای هفتم آذر افزود: پیروزی های اخیر بر گروهک های تروریستی را تبریک گفته و اتفاق بزرگی عراق و سوریه و نیروهای منطقه است.
وزیر دفاع  ادامه داد: باید بتوان به عنوان یک قدرت دریایی عمل کرد که یک بعد آن دفاعی و دریایی است و دشمنان سعی کردند ما را محروم کنند اما  با دستان متخصصان داخلی توانستیم به نیاز بومی خود در دریا دست پیدا کنیم.
وی ناو سپر را نماد خلاقیت و خواستن و توانستن دانست و گفت: امروز به لطف فرزندان این کشور توانستیم ناوی بسازیم که تمام اجزای آن در داخل کشور تهیه شده و از امروز در اختیار نیروی دریایی برای حفظ ثبات و امنیت قرار می گیرد.
حاتمی با تصریح بر اینکه برای کشورهای همسایه  خواستار صلح هستیم، گفت: در دریای خزر تمام همسایه ها برای حفظ صلح و ثبات همکاری دارند وایران آماده شکل دادن همکاری های دفاعی است.
حاتمی افزایش توان دفاعی ایران را ضروری خواند و یادآور شد: پیام صلح نیروهای مسلح ایران را تقدیم می کنم و امید است از برکات این صلح در دریای صلح و دوستی استفاده شود.
به گزارش مانا، امیر دریادار دوم احمدرضا باقری فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش نیز در این مراسم روند بازسازی و تعمیرات ناو موشک انداز حمزه با قدمت ۸۲ سال را ارائه کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار