روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹

راه اندازی آموزش غواصی صنعتی در جزیره هرمز

طی سالهای اخیر تعداد تورهای طبیعت گردی ورودی به جزیره هرمز بسیار افزایش یافته که این امر رونق گردشگری دریایی خلیج فارس را به همراه داشته است.
نویسنده: حسنا شمس آرا
کد خبر: ۷۷۳۷۵
راه اندازی آموزش غواصی صنعتی در جزیره هرمز مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با مساعد شدن شرایط آب و هوایی شاهد افزایش ورود گردشگران به جزایر استان هستیم.                                                                              
محسن ضیایی، جزیره هرمز را یکی از مهمترین جاذبه های هرمزگان به ویژه در نیمه دوم سال عنوان کرد و گفت: با افزایش ورود گردشگران به استان، تعداد تورهای یک روزه سفر به جزیره هرمز افزایش می یابد.                                                                                                                 
وی بیان داشت: تعداد زیادی از این تورها در قالب تورهای غواصی به جزیره هرمز سفر می کنند که سال به سال شاهد افزایش این تورها هستیم.
به گفته این مقام مسئول در استان هرمزگان، هم اکنون تعدادی از دفاتر خدمات مسافرتی استان در برگزاری تورهای غواصی و توریستی به جزیره هرمز فعالیت می کنند.
مدیر عامل دفتر خدمات هوایی و جهانگردی کهکشان عرش آراد یکی از دفاتر فعال در ورود تور به جزیره هرمز نیز به خبرنگار مانا گفت: این امکان برای گردشگران فراهم شده است تا از طریق جزیره قشم و یا بندر عباس تور گردشگری دریایی به جزیره هرمز را تجربه کنند.                            
به گفته وی، گردشگران با استفاده از شناورهایی که حداقل ظرفیت 60 مسافر را دارند و از ایمنی کامل برخوردارهستند به جزیره هرمز انتقال داده می شوند.
جنابی تصریح کرد: طی سالهای اخیر ورود تورهای طبیعت گردی به جزیره هرمز بسیار افزایش یافته که این امر رونق گردشگری دریایی خلیج فارس را به همراه دارد.
مدیر عامل دفتر خدمات هوایی و جهانگردی کهکشان عرش آراد در ادامه سخنان خود اذعان داشت: دلیل عمده این افزایش ورود گردشگر به جزیره هرمز، افزایش شناخت و آگاهی بیشتر عموم مردم نسبت به جاذبه های گردشگری و طبیعی این جزیره زیبا و رنگارنگ خلیج فارس است.                               
وی یادآور شد: از سوی دیگر برخورد بومیان و ساکنین جزیره هرمز با گردشگران بسیار عالی است، چرا که آنها می دانند می توانند با توسعه گردشگری جزیره در آمد خوبی کسب کنند.                                                                                                                                         
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی یادآور شد: بازدید از قلعه پرتغالی های جزیره هرمز به عنوان یکی از مهمترین مواریث فرهنگی خلیج فارس از جمله برنامه های تور گردشگری جزیره هرمز محسوب می شود که برای گردشگران بسیار جذاب خواهد بود.                            
وی با اشاره به اینکه این قلعه در ساحل جزیره واقع شده است، گفت: وجود قلعه پرتغالی ها در جزیره هرمز، جذابیت های این جزیره را چند برابر کرده است.
مدیر عامل دفتر خدمات هوایی و جهانگردی کهکشان عرش آراد در خصوص تور گردشگری جزیره هرمز عنوان کرد: بازدید از دره سکوت و دره مجسمه های جزیره هرمز به عنوان بخشی از ژئوپارک این جزیره نیز از دیگر برنامه های تور جزیره هرمز محسوب می شود.                                  
وی در ادامه گفته های خود خاطرنشان ساخت: همچنین امکانات لازم برای غواصی گردشگران در آبهای اطراف جزیره هرمز نیز فراهم است.
به گفته وی، گشت دریایی در آبهای اطراف جزیره هرمز و تماشای خلیج فارس نیز در تور گردشگری این جزیره گنجانده شده است.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری جزیره هرمز تصریح کرد: وضعیت گردشگری دریایی در جزیره هرمز روز به روز در حال رونق است و پیش بینی می شود در آینده ای نه چندان دور این جزیره به یکی از مقاصد اصلی گردشگری خلیج فارس تبدیل شود.         
برچسب ها: غواصی جزیره هرمز
ارسال نظرات
آخرین اخبار