روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵

برگزاری مانور اطفا حریق و انتقال مصدوم در بندرامام

در جریان برگزاری مانور امداد و نجات و اطفاء حریق در سیلوی ترانزیتی غلات بندرامام خمینی(ره)، نیروهای عملیاتی مرکز آتش نشانی، آمادگی و توانایی خود را برای انتقال مصدومین از ارتفاع و اطفاء حریق در آن محک زدند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۷۲۱۶
برگزاری مانور اطفا حریق و انتقال مصدوم در بندرامام
به گزارش خبرنگار مانا ، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به تدوین، طراحی و برگزاری مانورهای ادواری در نقاط و شرایط مختلف در این مجتمع بزرگ بندری بیان داشت: بر اساس سناریوی مانور مذکور، واحد های فرعی و اصلی مرکز آتش نشانی آمادگی و توانایی فردی و گروهی خود در مواجهه با بحران های ناشی از حریق و گرفتار شدن مصدومان در ارتفاع را در بوته آزمایش قرار دادند.
ابوطالب گرایلو در ادامه افزود: تشکیل تیم های امداد و نجات و اطفاء حریق به منظور اعزام به برج سیلوی ترانزیتی غلات از مسیر راه پله و بدون استفاده از آسانسور، انجام اقدامات اولیه برای انتقال مصدوم به سطح زمین با ادوات ویژه و اطفاء حریق در ارتفاع از جمله مهم ترین بخش های این مانور بود که با موفقیت به انجام رسید.
وی ضمن اشاره به فعالیت پایانه های اختصاصی تخلیه و بارگیری غلات در بندر امام خمینی(ره) و تخلیه و بارگیری بیش از هفتاد درصد از کالاهای اساسی و غلات مورد نیاز کشور در این مجتمع بزرگ بندری، استمرار در برگزاری این گونه مانورها را برای ارتقاء ایمنی و حفظ و صیانت از سرمایه های ملی ضروری عنوان کرد.
بندر امام خمینی(ره) دومین بندر بزرگ عملیاتی جمهوری اسلامی ایران پس از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار