روز جهانی کار و کارگر گرامی باد

      
۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
در سه سال گذشته :

ایرانول 26درصد از سهم بازار را از آن خود کرد

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از افزایش بیش از 50 درصدی سود خالص، کاهش 50 درصدی خام فروشی در سال اقتصاد مقاومتی ( تولید و اشتغال ) و افزایش سهم بازار در شش ماهه اول سال جاری خبر داد .
نویسنده: سپیده یوسفی
کد خبر: ۷۷۲۱۴
ایرانول 26درصد از سهم بازار را از آن خود کرد
به گزارش خبرنگار مانا، عیسی اسحاقی در شورای مدیران و مسوولان آبادان و تهران، گفت:  شرکت نفت ایرانول طی سه سال گذشته با برنامه ریزی های انجام شده موفق به ثبت رکورد های مختلفی در زمینه های سود، تولید، فروش، صادرات و به ویژه صادرات محصولات نهایی وافزایش سهم بازار در تولید، توزیع و فروش براساس گزارش های نهادها و سازمان های دولتی شده است و توانست با افزایش سهم بازار، افزایش صادرات محصول نهایی، کاهش 50 درصدی خام فروشی و کاهش مطالبات سود خالص را در شش ماهه اول بیش از 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل که در تاریخ شرکت بی سابقه است، ثبت کند.
وی افزود:  با اجرای برنامه های استراتژیک، این شرکت در تمامی زمینه ها با پیشرفت چشمگیری مواجه بوده و با تدوین استراتژی1404 امیداست بتوان در سال های آتی درکشور و منطقه در کلیه زمینه ها صاحب بالاترین دستاوردها باشد.
اسحاقی تاکید کرد: 10 پروژه تا سال 1400 تدوین و برنامه ریزی شده است که با انجام این پروژه ها این شرکت با رشد سود، افزایش سهم بازار و کاهش هزینه ها مواجه خواهد شد.
وی تاکید کرد: بهره برداری از تولید روغن موتور الوند پس از36 سال و راه اندازی برج خنک کننده در پالایشگاه آبادان در سال جاری و آماده بهره برداری شدن پروژه پایانه صادراتی ایرانول در ماهشهر با ظرفیت 25 هزار تن از پروژه های مهم این شرکت در سال جاری است.
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول تصریح کرد: طی سه سال گذشته سهم بازارایرانول از 19 به حدود 26 درصد افزایش یافته است .
برچسب ها: ایرانول بازار سهم
ارسال نظرات
آخرین اخبار