هفته کار و کارگر کرامی باد

      
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

غول کانتینری چین 20 کانتینربر سفارش داد

خط کانتینری کشتیرانی کاسکو چین با هدف توسعه ناوگان و به دنبال سرمایه گذاری جدید خود در بازار بورس، سفارش ساخت 20 فروند شناور کانتینری را ثبت می کند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۷۰۶۱
غول کانتینری چین 20 کانتینربر سفارش داد
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از رویترز، خط کانتینری کاسکو چین با افزایش سرمایه خود به دو میلیارد دلار تصمیم دارد 20 فروند شناور کانتینری متشکل از شش فروند با ظرفیت 21 هزار و 237 TEU، پنج فروند با ظرفیت 20 هزار و 119 TEU، پنج فروند با ظرفیت 13 هزار و 800 TEU و چهار فروند با ظرفیت 14 هزار و 568 TEU را به ناوگان خود اضافه کند. 
بر اساس این گزارش، صنعت حمل و نقل کانتینری در سال جاری میلادی و پس از رکود طولانی مدت وارد دورۀ بهبود شده است که خطوط کشتیرانی را بر آن داشت تا سفارش های جدید خود را برای توسعه ناوگان ثبت کنند.
در این میان، غول کانتینری چین در 9 ماه ابتدایی سال جاری میلادی از کسب سود دو میلیارد و 700 میلیون یوانی خبر داد. این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشتۀ میلادی میزان زیان شرکت کاسکو به 9 میلیارد و 200 میلیون یوان رسیده بود.پیش بینی ها حاکی از آن است که این شرکت پرچم دار در صنعت حمل و نقل کانتینری در ماه جاری نیز سود قابل توجهی را ثبت خواهد کرد و در آمد آن در بخش نرخ حمل و نقل بار به دنبال بهبود جهانی در این صنعت به 67 میلیارد و 600 میلیون یوان می رسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار