۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
با مصوبه سازمان بنادر و دریانوردی:

تعیین اپراتور بندر شهید رجایی باز هم به تعویق افتاد

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: طبق مصوبه هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی و برای ارزیابی بیشتر به سرمایه گذار خارجی در مزایده بندر شهید رجایی مهلتی دو ماهه داده شد.
نویسنده: وحید باسره
کد خبر: ۷۶۱۵۴
تعیین اپراتور بندر شهید رجایی باز هم به تعویق افتاد
اله مراد عفیفی پور در گفتگو با خبرنگار مانا ضمن تایید خبربرخی  کانال ارتباطی در شبکه های اجتماعی مبنی بر تعویق دو ماهه اعلام برنده نهایی مزایده بندر شهید رجایی، اظهار داشت: هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در پی درخواست سرمایه گذار خارجی برای اجازه مهلت بیشتر برای برخی ارزیابی ها مصوبه ای داشت که طی آن به سرمایه گذار مهلتی دو ماهه اعطا شد.
وی دلیل این درخواست از سوی طرف خارجی شرکت کننده در مزایده بندر شهید رجایی را مداقه بیشتر در جهت تعیین قیمت دقیق تر اعلام کرد و افزود: هم اکنون سرمایه گذار در محل بندر مستقر شده و در حال پیش برد فرآیند مطالعاتی خود است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با رد شایعه تعیین برنده نهایی مزایده بندر شهید رجایی، تاکید کرد: برنده هنوز مشخص نشده و مهلت داده شده تنها در جهت کمک به شرکت کنندگان در مزایده برای برآورد قیمت دقیق تر است. 
عفیفی پور در آخر ابراز امیدواری کرد: در پایان مهلت تعیین شده از سوی هیئت عامل سازمان بنادر مزایده در مرحله نهایی برگزار و برنده پورت اپراتوری بندر شهید رجایی مشخص شود.
ارسال نظرات

نظرات کاربران

Sadegh Iran (Islamic Republic of) ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
0
0
باسلام.امیدوارم این تصمیمات و سرمایه گذاریها علاوه بر پیشرفت و شکوفایی بندر باعث بهتر شدن اوضاع پرسنل زحمت کش کل مجموعه بندر نیز شود و راهی برای پیشرفت بعضی از عزیزان که استعداد و زحمات آنها نادیده وهیچوقت دیده نشده شود.به امید فردایی زیباتر.
آخرین اخبار