۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

سرمایه گذاری آلمان و فرانسه در بورس کشتیرانی نیویورک

خطوط کانتینری CMA CGM و هاپاگ لوید برای تامین وجه پلت فرم دیجیتالی به بورس کشتیرانی نیویورک (NYSHEX) ملحق شدند.
نویسنده: سارا زینالزاده
کد خبر: ۷۵۸۷۱
سرمایه گذاری آلمان و فرانسه در بورس کشتیرانی نیویورکبه گزارش گروه بین الملل مانا، خطوط کانتینری CMA CGM فرانسه و هاپاگ لوید آلمان با هدف تامین وجه سری نخست بورس کشتیرانی نیویورک و سرمایه گذاری هایی از قراردادهای Goldman Sachs و GE به ارزش 13 میلیون دلار به NYSHEX می پیوندد.
بر اساس این گزارش، NYSHEX قرارداد ارسال بار خارج از بورس فروخته شده را به صورت دیجیتالی فراهم می کند و حال در صدد توسعه آن است.
در کنار CMA CGM فرانسه و هاپاگ لوید آلمان، خط OOCL و میتسوی OSK کاربران این پلت فرم و برنامه های بورسی هستند تا کاربران بیشتری را به سمت خود جذب کنند.
حمل کنندگان معتبر کالا و کسانی که اقدام به انجام عملیات حمل و نقل می کنند ولی صاحب کشتی نیستند برای دریافت پول از این پلت فرم استفاده می کنند درحالی که خطوط کانتینری به ازای هر TEU پنج دلار پرداخت می کنند.
مدیرعامل شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه در این باره گفت: خرسندم که فناوری دیجیتالی در NYSHEX نیز وارد صنعت حمل و نقل کانتینری شد.
وی افزود: دیجیتالی شدن برای اراده و معرفی محصولات متفاوت به مشتریان بسیار حائز اهمیت است. این همکاری گامی افزون در تحول دیجیتالی فرانسه است که با هدف ایجاد ارزش برای مشتریان انجام شد.
مدیرعامل کشتیرانی فرانسه در پایان این گزارش گفت: قریب به 80 درصد رزروهای این شرکت با استفاده از ابزارهای الکترونیکی انجام می شود.
برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
آخرین اخبار