۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
با اخراج و عدم پرداخت حقوق صورت گرفت:

اعتراض کارگران شرکت شهرک صنایع دریایی ساحل اروند

کارگران خدماتی شرکت صنایع دریایی ساحل اروند با تجمع در مقابل ساختمان اصلی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند در آبادان ، به اخراج و عدم پرداخت مزایا و حقوق معوقه خود اعتراض کردند.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۵۳۲۳
اعتراض کارگران شرکت شهرک صنایع دریایی ساحل اروند
به گزارش خبرنگار مانا ، کارگران معترض شرکت صنایع دریایی ساحل اروند که تعداد آنان بیش از 50نفر بود مدعی شدند این شرکت 9 ماه است که ما را اخراج کرده و حقوق معوقه ما را نیز پرداخت نکرده است.
کارگران می گویند:مدیریت این شرکت بدون دلیل موجه ما را از کار اخراج کرده و برای تامین معیشت خود با مشکلات زیادی مواجه شده ایم و هیچ مسئولی پاسخگوی مشکلات ما نیست.
کارگران اخراجی شرکت شهرک صنایع دریایی ساحل اروند با بیان اینکه تاکنون اعتراض های صنفی خود را به خانه اجرایی کارگر واداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان منعکس کرده ایم، خواستار دخالت استاندار خوزستان برای بازگشت به کار و پرداخت حقوق معوقه خود شدند. معترضان پس از سه ساعت بدون اینکه پاسخی از سوی مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند دریافت کنند به تجمع اعتراض آمیز خود پایان دادند. کارگران معترض و اخراجی شرکت صنایع دریایی ساحل اروند گفتند:در صورت عدم تحقق خواسته های صنفی و کارگری خود، از طریق مراجع قضایی نسبت به احقاق حقوق خود اقدام خواهیم کرد.
شایان ذکر است شرکت صنایع دریایی ساحل اروند در محدوده منطقه آزاد اروند فعالیت می کند. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار