۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳

محموله کالای قاچاق در محاصره ماموران دریابانی اروندرود

یک فروند شناورباری حامل کالای قاچاق در دهانه آبراه استراتژیک اروندرود در محاصره ماموران دریابانی قرار گرفت و ناخدای این شناور بازداشت شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۷۵۲۹۳
محموله کالای قاچاق در محاصره ماموران دریابانی اروندرود
فرمانده مرزبانی ودریابانی خوزستان با اعلام این خبر به خبرنگار مانا گفت: ماموران دریابانی پاسگاه شناور دهانه اروندرود، پس از توقیف این شناور و هدایت آن به سمت ساحل تمامی محموله کالای قاچاق را که در شناور جاسازی شده بود به نفع دولت مصادره کردند.
سردار سرتیپ عبدالله نظرپور افزود: درجریان بازرسی ازاین شناور، 6 هزارو 240متر پتوی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک گمرکی بود به دست ماموران دریابانی افتاد.
وی ارزش این محموله قاچاق را که در یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری شده بود سه میلیارد و 120میلیون ریال عنوان کرد و افزود: کالای مکشوفه قاچاق پس از تنظیم صورت جلسه تحویل نماینده گمرک شد.
سردار نظرپور ضمن هشدار به قاچاقچیان کالا اظهار داشت: ورود هرگونه کالای قاچاق ازسوی شناورهای دریایی با اقدام قاطعانه ماموران دریابانی مواجه خواهد شد.
وی تصریح کرد: مبارزه با باندهای قاچاق تا ریشه کنی پدیده قاچاق که اقتصاد ملی را هدف قرار می دهد با قاطعیت و بدون ملاحظه ادامه خواهد یافت.
مقام معظم رهبری دربیانات نوروزی امسال بر مبارزه با کالای قاچاق وباندهای قاچاق با هدف رونق تولید تاکید کردند.
امسال دهها شناورحامل کالای قاچاق در آبهای ساحلی و شمال غرب خلیج فارس که قصد داشتند به دوراز چشمان تیزبین ماموران دریابانی کالای خود را تخلیه کنند، توقیف شدند.
برچسب ها: شناور قاچاق اروند
ارسال نظرات
آخرین اخبار