۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸

دو محموله بزرگ قاچاق در آب‌های گناوه و بوشهر کشف شد

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: ماموران دریابانی استان بوشهر با توقیف دو فروند لنج تجاری در آب‌های بوشهر و گناوه بیش از 19 میلیارد ریال کالای قاچاق و ممنوعه کشف کردند.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۴۹۶۹
دو محموله بزرگ قاچاق در آب‌های گناوه و بوشهر کشف شد به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سردار قلندر لشکری با بیان اینکه مبارزه با قاچاق در اولویت برنامه‌های دریابانی است، اظهار داشت: دریابانی با فعالیت شبانه‌روزی در پهنه آبهای خلیج فارس محدوده استان بوشهر، فضای این استان را برای قاچاقچیان ناامن کرده است.
وی با بیان اینکه جابه‌جایی هرگونه کالای تجاری بدون مجوز قانونی و پروانه گمرکی قاچاق است، افزود: تیم‌های عملیاتی دریابانی استان بوشهر با گشت‌های شبانه‌روزی در آب‌های خلیج فارس راه‌های سوءاستفاده در انتقال کالاهای قاچاق را مسدود کرده است.
فرمانده دریابانی استان بوشهر از توقیف دو فروند شناور با بیش از 19 میلیارد ریال کالای قاچاق و ممنوعه در بوشهر و گناوه خبر داد و بیان کرد: در پی اطلاع از ورود دو فروند شناور باری حامل کالای قاچاق از کشورهای عربی به آب‌های استان بوشهر، نیروهای پایگاه دریابانی بوشهر و گناوه با توقیف آنها مقادیر قابل توجهی انواع کالای قاچاق کشف کردند.
سردار لشکری افزود: از این دو شناور کالاهایی مانند، 46 تن برنج، 10 تن لیمو خشک، 26 دستگاه یخچال و فریزر دوقلو، کیف، کفش، پارچه و پوشاک، 11 هزار و 579 قطعه لوازم یدکی خودرو، 12 هزار و 584 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 961 تکه ظروف آشپرخانه و انواع لامپ به دست آمد.
فرمانده دریابانی استان بوشهر بیان کرد: در این زمینه 9 نفر دستگیر و به مقام‌های قضایی تحویل شدند.
برچسب ها: توقیف بوشهر گناوه
ارسال نظرات
آخرین اخبار