۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

صادرات محصولات غیر نفتی تولیدی از منطقه ویژه پارس

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از صادرات بیش از سه میلیارد و 658 میلیون دلار محصولات غیر نفتی تولیدی از منطقه ویژه پارس خبر داد.
نویسنده: امین رجب زاده
کد خبر: ۷۴۷۰۵
صادرات محصولات غیر نفتی تولیدی از منطقه ویژه پارس
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، مهدی یوسفی در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به افزایش صادرات محصولات تولیدی پارس جنوبی گفت: آمار گمرک منطقه ویژه پارس نشان می دهد صادرات غیرنفتی این منطقه در سه ماهه اول امسال 15 درصد افزایش یافته است.
وی، با بیان اینکه در سه ماهه اول امسال دو میلیارد و 47 میلیون دلار کالاهای غیر نفتی از منطقه پارس جنوبی به خارج از کشور صادر شده است، گفت: صادرات کالاهای غیرنفتی منطقه ویژه پارس نسبت به مدت مشابه سال قبل از حیث وزن 15درصد افزایش نشان می دهد.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال چهارمیلیون و 757هزارتن محصولات غیر نفتی از گمرک منطقه پارس جنوبی به خارج از کشور صادر شده است، افزود: در بازه زمانی یاد شده هشت میلیون و 865 هزار به ارزش هشت میلیارد و 658 میلیون دلار شامل میعانات گازی و محصولات غیر نفتی تولیدی منطقه ویژه پارس به خارج از کشور صادر شده است.
یوسفی تصریح کرد: دی اتیلن گلایکول، کود اوره، بوتان، پروپان، پارازایلین، مونو و تری اتیلن گلایکول، هوی‌اند، پلی اتیلن سبک و سنگین ،میعانات گازی، سیمان و متانول از مهمترین کالاها و محصولات غیر نفتی صادراتی این منطقه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار